Reply on: TomoSK #13530:
"Vždy sa pri organizácii dopravy spomína dochádzka do práce, do škôl a k lekárovi" - a ja by som len doplnil, že ak sa nemyslí aj na voľnočasové účely, ide o porušovanie 332/2023 Z. z.! Plná citácia:"§ 20 Dopravná obslužnosť územia
(1) Dopravnou obslužnosťou územia na účely tohto zákona sa rozumie zabezpečenie poskytovania primeraného rozsahu dopravných služieb vo verejnom záujme na území vymedzenom v zmluve o dopravných službách, najmä na zabezpečenie dopravy do zamestnania, škôl a školských zariadení, zdravotníckych zariadení, úradov alebo na účel uspokojovania spoločenských potrieb vrátane dopravy späť, prispievajúcej k trvalo udržateľnému rozvoju záujmového územia."
kvorka
Ja súhlasím s tým, čo píše milan nižšie. Už v roku 2016 boli identifikované potreby nových zastávok, z ktorých pribudli len Vinohrady. Mesto úplne zlyhalo pri VHD v okolí Merkury Marketu a LIDL-i na Brnianskej, to je centrum záujmu ľudí. Môj otec ide autom do LIDL-u len preto, že ak ovraví, žiadna MHD mu tam nejde. Do Laugaricia sa naopak zveze 27, lebo kto ide na nákup, presadať nebude. Ale dopyt cestujúcich, čo generuje LIDL, Markury Market a firmy na Brnianskej (je tam napokon oproti Lildu aj notariát, lekáreň), je úplne mimo. Takže ja očakávam, že keď sa do kadejakých cyklostesiek investuje, že zriadenie zastávok v tejto lokalite konečne zabezpečí.
Z môjho pohľadu by bolo vhodné aj to, aby sa zrýchlil prepravný čas tam, kde to je možné.