Reply on: MA MHD #9673:
Ešte jedna vec k označníkom: - nechápem, prečo na zastávke Biskupice, cintorín (otoč), bol označník ponechaný v pôvodnom stave? Žiadny autobus tam už nekončí, a tak nie je potrebné nechávať zastávku v obratisku. Keďže sa nám aj označníky uvoľnili, tak by sa mali dať na cestu (jeden na ostrovček pri vjazde do otoča smer mesto, druhý smer Nozdrkovce a Nový most). Chodníky tam sú, miesto tiež.
Re: Richard Ščepko - prístrešky: okrem toho v Opatovej, nám. je potrebné presunúť aj tento Biskupický a to na nové stanovište smer Nový most, Nozdrkovce. Navrhujem to preto, lebo na zastávke smer centrum (na ostrovčeku pri otoči) nie je dosť miesta. Ak budú zastávky aj prístrešok na ceste, nebude potrebné aby si mesto prenajímalo obratisko.
----------
Z dneška: išiel som obojsmerne linkou 23 (pár spojov o 15. hodine). Vždy do desať cestujúcich. Oproti tomu linka 4 (z/na ktorú som prestupoval), vždy okolo 20 ľudí. Plus, keď som navrhoval prehodenie spojov medzi linkami 5 a 7/17 namietal tu niekto, že Juh II tým príde aj o spojenie do mesta. Tak napríklad dnes toto spojenie po prvých troch zastávkach (L17, smer SAD, 15.32 pod Juhom) využila jedna cestujúca.
Vo štvrtok tiež v podobnom čase spojenie využilo okolo desať ľudí z Juhu smer mesto a spiatočný spoj na Juh okolo 6-7 ľudí. Takže tak. Na 5 som v zime 2015 (cez víkend) o tomto čase narátal okolo 20 ľudí.
----------
A posledná vec, ohľadom hlásenia. Bol som minulú sobotu v Žiline na DOD v DPMŽ a pri tej príležitosti som sa povozil aj linkami MHD ZA. A musím povedať, že minimálne to hlásenie máme oproti nim príšerné. My máme asi 3 rôzne hlasy, rôznu hlasitosť, od 1.8. aj zlú intonáciu pri nových nahrávkach. Oproti tomu v ZA to nahrala rovnaká hlásateľka, ktorá zrejme nahráva aj nové, majú to príjemnou intonáciou a v každom vozidle rovnakou hlasitosťou (nie ako u nás, že v jednom to vrieska a v druhom to nepočujeme).
Takže najlepšie pre nás by asi bolo nahrať celkovo nové nahrávky. Ono je to dobré, aby sa to raz za 5-6 rokov vymenilo.
MA MHD
dnes som išiel párkrát linkou 11 v popoludňajšej špičke a bola výborne vyťažená, vždy okolo 30 - 40 cestujúcich (Juh - AS) a v úseku AS - Kubrica okolo 25 cestujúci. Dokonca v Kubrej do 11 nastupovalo viac ľudí ako do MHD 1 (ktorá bola narozdiel od 11 kĺbová).
Cestou som videl aj linku 17 okolo 15.07 na Legionárskej smer Priemyselný park. V kĺbovom autobuse nebol žiaden cestujúci. Zato v tej 11 nás bolo práve cez 40. Takže, neviem, či sa to 17 podarí zvýšiť z nuly na aspoň 40....
V Kubrej ma zaujal spôsob, ako esteticky SAD aktualizovala označníky. Ako všetci vieme, názvy sa menili v danej oblasti z Kubranská, ... na Kubrá, ... . SAD však názvy neprelepila, ale iba strhla písmená (Kubra)NSKÁ, ... . Takže vzniklo, že medzi slovami Kubrá a pokračovaním názvu (napríklad Dubová) je veľká medzera. Pre ilustráciu pridávam do prílohy aj foto.
Taktiež ma hnevá to, že SAD stále nepresunula označníky na nové zastávky. Ktosi tu spomínal, že dotyčná osoba, ktorá to má na starosti príde z dovolenky (trošku dlhá dovolenka ? ). Na zastávke Istebnícka smer Bratislavská (ktorá sa ešte v máji presúvala) je stále dočasný označník a trvalý aj s aktualizovanými číslami je na zrušenom stanovišti.
Ďalej sa zastávky Cintorínska a Dolný Šianec stále vypisujú po starom. Hlášky Beckovská a K výstavisku majú tak zlú intonáciu, že v autobuse sa ozýva smiech, keď sa to spustí.
A s takýmito vecami by som mohol ešte pokračovať. ? Spisujem si tie pripomienky do wordu, som zvedavý, koľko strán to bude mať na konci. ?
"Estetické" zmenenie názvu
"Estetické" zmenenie názvu