Reply on: draxter #8942:
Nie som odborník na frustráciu, a preto neviem čo by som pánu doktorovi poradil – snáď „šuster drž sa kopyta“. Ale našlo by sa množstvo tvrdení, ktoré by som mohol komentovať z pohľadu mojej odbornosti. Keďže sa jedná o záujmové fórum a každý kto tu čosi napíše má právo na svoj názor nechám tieto jeho „odborné“ posudky na pokoji.Čo ale musím komentovať je neustále osočovanie. Chcel by som poskytnúť informáciu a nielen túto pánu doktorovi, že DIC okrem jeho neustále zmieňovaného neúspechu v Trnave, Prešove, Banskej Bystrici malo aj ďalšie „neúspechy“ – Bratislavu, Žilinu, Zvolen, Lučenec, Rimavskú Sobotu, Spišskú Novú Ves, Michalovce, Banskobystrický kraj, Bratislavský kraj, Handlovú, Malacky, Nitru, Třebíč, Prahu, niektoré dokonca viackrát. A navyše aktéri z DICu boli kedysi špičkovými odborníkmi na Útvare dopravného inžinierstva m.B. a Dopravného podniku m.B. (prv než zas bude niekto osočovať...).
Keby pán doktor chcel, iste by si vedel zistiť, čo je to dopravné plánovanie a aký je proces preberania akéhokoľvek projektu. Môžem ho uistiť, že nikto by za údajné vyhodenie nezaplatil.
No nielen to svedčí o úrovni jeho informovanosti z prameňa „babky Papánkovej“. Ak bol pán doktor na verejnom prerokovaní a je taký silný v argumentácii, prečo tieto svoje výlevy nepredniesol a neobhajoval, ale sedel tam ako pena, resp. voš pod chrastou. A ihneď, ako „farár skončil“ rozpisuje si tu aj naďalej svoje nezmysly svedčiace o chabom poznaní takéhoto procesu.
A záverom, keď už by sme sa mali baviť o zbytočnosti. Zbytočné sa javí jeho neustále vypisovanie nezmyslov o tom, ako to je, ako to bolo, ako by to malo byť. K takým údajne „chcelo by“ odborným tvrdeniam je treba mať minimálne nejakú referenciu. To tu asi (určite) chýba. A práve preto malá rada úplne nakoniec. Bič bude rozhodne plieskať na konci, ale silno pochybujem, že pričinením pána doktora a jeho prázdnych výpiskov.
draxter
- história MHD TN im je cudzia, inak nemôže niekto povedať, že linka 11 a 17 sa zaviedli, aby DOPLNILI linku 1. Práve naopak, z linky 1 sa tieto linky vyčelňovali, čiže linka 1 bolo to, čomu sa hovorí nosná (a čo sa nedá žiaľ povedať o žiadnej novovytvorenej linke pri pohľade na CP linky 1 napr. z roku 1982).
- takže od počiatku ma aktéri uviedli jasne do obrazu, že ideme po krku tomu čo tu je, nepripúšťame, že sme neúspešní v BB, PO a pod. Práve naopak, hodilo sa to na politiku. A tá je mne ukradnutá, mne hovoria niečo len a len fakty.
- systém v TT je super, lebo TT je dnes tam, kde bola v roku 2011 (zabudlo sa, že vďaka super "nadväznostiam" sa systém musel prerábať - o MHD prestala mať záujem aj obec Hrnčiarovce nad Parnou, keďže linka 2 po novom končila na stanici a pod.). Takže TN pôjde "trnavskou" cestou, aké šťastie....
- napriek všetkému, čo odznelo, je zrejmé, že to bolo skôr zbytočné, jedine ako prezentácia DIC, pretože CP je len ideový, takže je zbytočné, aby som čokoľvek uvádzal. Jednoducho, po zapracovaní pripomienok to môže mať inú váhu a potom to zanalyzujem znovu. Potom bude mať zmysel aj verejné prejednanie. Dovtedy žiaľ sa neubránim dojmu, že verejnosť asi len netuší, kto má patent na rozum. Ale ako sa vraví, bič plieska na konci a to by som nebol ja, aby som to nechal len tak. ?