Reply on: Marek6283 #7897:
Nie som celkom kompetentný pre túto tému, uznávam. Ale nevidel by som to tak pesimisticky s MHD v TN. Ako príklad by nám (podľa mňa) mohlo byť Brno. Študoval som tam, využíval som MHD takmer denne a nie len na jednej trase. A nebolo to len o CP, ale aj o prestupných uzloch, lístkoch, rýchlosti, pravidelnosti a tiež o modernom vozovom parku. A popravde aj kutivovanosť šoférov k tomu patrí. Necestujem často s MHD v TN, ale občas mám silný pocit vidieka (častokrát sa to dá aj slušne a kultivovane). Áno, sme v Trenčíne (nemáme koľajovú, ani trolejovú dopravu), sme výrazne menší, geograficky rozdielny a pod. Ale aj tak si myslím, že MHD v Trenčíne môže byť funkčná, efektívna a dokonca cool. Stále trochu koketujem s celoplošným zavedením zástavok na znamenie (vo vzťahu k rýchlosti a ušetrenému palivu). V Manchester-y to funguje.
kvorka
Braneckého: chcelo by to potom vyriešiť nejak inak, lebo je hanbou, že druhá najfrekventovanejšia zastávka v meste má takúto úbohú podobu! Starý ľudia musia ten schod aj do NP vozidla s námahou absolvovať, nehovoriac už o invalidoch, kočíkoch či ľuďoch ZŤP.