čo sa týka zástavky Braneckého naozaj by asi pomohlo zvýšiť celú plochu a pre autá a bycikle necať na konci zástavky znížený priestor. Ostrovček by moc nepomohol z toho dôvodu že ludia na vozíku a s kočíkmi by sa lahko dostali do autobu ale zase by bol pre nich problém dostať sa na ostrovček. Tam už asi niake dočasné riašenia nepomožu zástavka je v otrasnom stave a tam pomôže len celková oprava daného pristoru nokolko sa v jej mieste pred trenčanom aj často parkuje a káselák by toto parkovanie neumožnil a vyriešil by sa ďalší problém.
Čo sa týka toho nového mosta aj celej mhd tu to už zachráni len úpne nový sistém MHD lebo to "plátanie" všetkých tých redukcií už len zhoršuje cestovanie mhd doslo fakt vyháňa ludí von z autobusu. Napríklad také linky 15 alebo 23. Minule som ešiel 15 v špiške a bol som skoro stále jediný v autobuse. A posledné tri zástavky som už išiel len ja a šofér. Potom linka 23 predvčerom som ju videl tiež počas špičky a boli v nej 3 a 4 ludia. V tých autobusoch sa doslova preváža vzduch.Čítal som že oproti roku 2006 poklesol popčet odvezených cestujúcich o 800 000.
Čo sa týka toho nového mosta aj celej mhd tu to už zachráni len úpne nový sistém MHD lebo to "plátanie" všetkých tých redukcií už len zhoršuje cestovanie mhd doslo fakt vyháňa ludí von z autobusu. Napríklad také linky 15 alebo 23. Minule som ešiel 15 v špiške a bol som skoro stále jediný v autobuse. A posledné tri zástavky som už išiel len ja a šofér. Potom linka 23 predvčerom som ju videl tiež počas špičky a boli v nej 3 a 4 ludia. V tých autobusoch sa doslova preváža vzduch.Čítal som že oproti roku 2006 poklesol popčet odvezených cestujúcich o 800 000.
kvorka