Reply on: jarka1974 #7885:
Je pravda, že reč bola hlavne o Legionárskej, aj keď s príslubom, že každá ďalšia už bude s kasselským obrubníkom (okrem dočasných - pre modernizáciu v Kubrej). O rekonštrukcii Braneckého som vtedy nevedel. Inak súhlasím s kvorkom, ten priestor by mal byť riešený komplexnejšie. Neverím, že by sa nenašlo riešenie aj pre tento priestor. Neviem celkom odhadnúť, ktoré objekty, resp, pre koho je potrebné zabezpečiť prejazd. Alternatíva sa mi takto narýchlo črtá okolo Hotela Laugarício, knižnice k Centrumu. Ono chcelo by to sadnúť si s kompetentnými a hľadať riešenie.
BTW: Osobne si myslím, že ku každej zástavke MHD by sa malo pristupovať individuálne, keďže mnohé majú svoje špecifiká (či už širšie vzťahy, lokalita, alebo umiestnenie vrámci komunikácie).
MA MHD
Ďalej bolo by dobré počítať aj s novím cestným mostom ktorý otvoria v marci 2015. Dal by sa využiť napríklad na rýchle spojenie JUHU a priemyselného parku v podobe linky 20 na trase: JUH II - Ku Štvrtiam - Biskupice - LOT - Priemyselný park. V priemyselnom parku majú pribudnúť tri nové fabriky takže z takouto linkou by sa mohlo tiež počítať. Ale dal by sa využiť aj na linku JUH - Zlatovce - Stanica - Sihoť - Kubra aj cez starý most alebo na lepšiu záchadzku linky 50 ktorá by mohla ísť takto: JUH - Inovecká - Sihoť - Kubra - Stanica - Zámostie - JUH