Reply on: Juraj #6248:
a o tom ako jazdia, radsej ani nejdem hovorit...samy spolahRe #6246 S499.1023: myslim ze by bolo skor ako veterne, solarne a rozne nespolahlive elektrarne vhodne dostavat precerpavaciu vod. elektraren Ipel, kedze PVE sluzi vpodstate ako taka bateria (v spicke elektrinu vyraba, mimo nej je spotrebic), dokaze energiu uskladnit. Keby mame viac PVE, bezne vodne elektrarne by mohli bezat stale, pretoze pokial viem teraz vyrabaju energiu len pocas spiciek
draxter
Depo malo byť pri komíne na Východnej ulici. Uvažovalo sa so zatrolejovaním po takmer kompetných trasách dnešných liniek 2,5,8, až do Kubry. Pokiaľ viem, Inovecká ulica nebola na vedenie plánovaná, ale možno si len dobre nespomínam. Viem, že vtedy sa uvažovalo s využitím letiska aj pre civilné účely a linka 2 mala končiť pred terminálom. Mala sa vybudovať spojnica Kubry a Opatovej napravo od dnešnej cesty I. triedy, aj s premávkou trolejbusov až do Opatovej. Nové obratisko malo byť na Sihoti V, ale aj na Juhu III či na konci Zlatovskej ulice. Mohol sa písať rok 1998/9 keď som to vídal. Niekde by tie mapky možno ešte mali byť. Plánovali sa s realizáciou v roku 2010. ? A potom tu boli Mečiarove plány o trolejbusoch PAL na trati TN-DCA.