Reply on: no.ev.di. #6241:
Z celkového pohľadu je nesmierne ŠŤASTNÉ, že sa Slovensko viac nevenuje výrobe elektriny v elektrárňach, ktoré sa bez dotácvií za celú svoju životnosť ani nedokážu zaplatiť, sú závislé od rozmarov počasia, spôsobujú rozpad siete a ich cvelý výkon musí byť zálohovaný konvenčnými elektrárňami. Mal by si si niečo najprv naštudovať predtým, ako začneš vynášať jednoznačné súdy.
draxter
Depo malo byť pri komíne na Východnej ulici. Uvažovalo sa so zatrolejovaním po takmer kompetných trasách dnešných liniek 2,5,8, až do Kubry. Pokiaľ viem, Inovecká ulica nebola na vedenie plánovaná, ale možno si len dobre nespomínam. Viem, že vtedy sa uvažovalo s využitím letiska aj pre civilné účely a linka 2 mala končiť pred terminálom. Mala sa vybudovať spojnica Kubry a Opatovej napravo od dnešnej cesty I. triedy, aj s premávkou trolejbusov až do Opatovej. Nové obratisko malo byť na Sihoti V, ale aj na Juhu III či na konci Zlatovskej ulice. Mohol sa písať rok 1998/9 keď som to vídal. Niekde by tie mapky možno ešte mali byť. Plánovali sa s realizáciou v roku 2010. ? A potom tu boli Mečiarove plány o trolejbusoch PAL na trati TN-DCA.