Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #5575:
takže dnešná podoba linky 17 je vlastne akýmsi návratom do roku 1992, avšak bez víkendov.
Reply on: milan005 #5566:
k tej linke 17 - niekde by som doma možno ešte našiel odchody zo žel. stanice. Linka 17 bola vždy doplnkom k linke 1 (vieš sám že mali spoločnú trasu po stanicu). V tom čase mávala pomerne pravidelný 40 min interval, pričom o siedmej ráno, keď z juhu v "a" išla len jedna jednotka, sedemnástak šla až 2x. Chybou zase ale bolo, že niektoré odchody L1 a 17 si vzájomne kradli cestujúcich, pretože sprekladovanie liniek s intervalom 30min a 40min zákonite vytvára spoločný interval typu: x:10 (17) 15(1), 45 (1), 50(17) a y:15 (1) 30(17) 45 (1) a zase dokola. V každom prípade, bolo to obdobie najlepšej obsluhy sídliska Juh I. ?
Reply on: milan005 #5573:
veĎ vravím, že zmeny nie sú žiadne. Na druhú stranu, na zastávkových výveskoch som to nikde nepostrehol, a o oficiálnnosti už vôbec hovoriť nejdem...
Reply on: kvorka #5571:
zastavka pod juhom bola oficialne "na znamenie" uz v minulom CP tusim od 12.4.2010
Reply on: N/A #5570:
Sú v tom novom CP nejaké zmeny? ?
Reply on: N/A #5570:
zmeny som však nepostrehol žiadne. Pod Juhom je na znamenie...preskúmame ešte podrobne.
Reply on: Tiny #5568:
žiaľ z tých čias nemám nič moc...

Inak Rybníček totálne prevalcoval Cellera, možno by nebolo ho zlé osloviť s otázkou MHD... ?
Viem, ze to sem nepatri, ale nemate nahodou niekto fotografie Trencina z tych cias, co tu opisujete? Rad by som ich mal v archive. Nejake mam, ale stale malo 🙂
Reply on: milan005 #5566:
a vieš prečo? Lebo ulica gen. Štefánika bola vtedy uzavretá a rekonštruovala sa. Na stanici vtedy fungovali tri semafory, prvý ako prichádzaš na AS od Kragujevackých hrdinov pred prvým prechodom, druhý pred druhým a tretí na konci nástupíšť. Všetky boli dopytové, pretože tadiaľ bola presmerovaní veškerá premávka. ? Ale v každom prípade stáli ešte pri merine, aj dnes je tam ešte rozpoznateľná nika.
velmi pekne dakujeme brefosovi, tie CP su naozaj zaujimave. Zatial som to nastudoval po L17 a ako najzaujimavejsie mi pridu tieto veci:
-L1,7,11 stali na Žel. stanici a dalsia zastavka bola az TOS, takze zrejme premavali po Zeleznicnej a nie Stefanikovej. Mam aj mapu z tohto obdobia kde je to tak. Myslel som ze je to tlacova chyba, ale asi to tak ozaj bolo. Napada ma, nebolo to z dovodu rozsirovania Stefanicky?
-Biskupice mali naozaj velky pocet spojov zabezpecovany linkami 2 a 10
-premavka L17 aj pocas vikendov od rana az do vecera v int. 40 az 60min.
-takisto velky pocet spojov iducich do Zablatia na L3 a 13
milan005 & draxter: Prvú várku už máte na mailoch. ?
Reply on: brefos #5563:
áno, bývalo to tak. A naviac, nestál tam ani na znamenie každý spoj liniek, ale len vybrané. Linky 1,17 a 22 tam nezvykli stávať vôbec (na nich jazdili Ikarusy), linky 5,8,15,23 len niektoré spoje, linky 11 a 21 tam stáli na znamenie komplet...veru to bývalo zaujímavé. Lenže vtedy tam nebol hypermarket COOP, LIDL, nebola tam zástavba na ulici Pod Juhom (za COOP-om), takže to bola zastávka najmä pre ľudí bývajúcich v bydovkách pri MHT (smer Soblahov).

Tie Ikarusy tam nestáli najmä kvôli rozbehu a przdeniu, keĎ neexistoval kruhový objazd, tak cesta vykazovala v smere gen. Svobodu - Inovecká v mieste križovania so SOblahovskou taký zlom, resp. "odskok", spôsobený tým, že pôvodne neexistovala spojnica ulíc gen. Svobodu a Inoveckej/Električnej okolo dnešného Baumaxu. Táto sa vybudovala ako dvojprúdová, s výhľadovým rozšírením na štvorprúdovú (tak ako je gen. Svobodu), lenže k tomu nedošlo. V mieste napojenia na križovatku v tvare "T" SOblahovská - gen. Svobodu sa neurobili dostatočné zemné práce a pri klesaní dole juhom pôsobila Soblahovská ulica ako "skokanský mostík". Isto si niektorí ešte pamätáte, ako tam zalamovalo Ikarusy keď išli rýchlo v kĺbe... ? ? ?
Inak je tam zaujímavá poznámka. Zastávka "Pod Juhom" je na znamenie a autobusy "IKARUS" tu nestoja. ?
Reply on: brefos #5557:
super, pamäť mi teda ešte slúži. Áno, linka 4 zanikla už v roku 1990 po odčlenení sa Zamaroviec. Keby sa podarilo zohnať ešte tak nejaký CP zo 70-tych alebo polovice 80-tych rokov, bolo by to ideálne. Gratulujem k úspechu s týmto CP. ? ?

kto by chcel vedieť viac, tu: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=24282d1f392b2e292cef392b2e292cef2129322f34332928
Reply on: Marek6283 #5539:
Noo musím sa ho opýtať, nespomínal mi nič takého ?
milan005: Je to taká malá, ako som ti domov posielal tú od SADZV. V tejto sú len linky MHD a aj pekný plánik liniek. ?
Reply on: milan005 #5558:
Niekedy poobede, niečo pošlem. Neviem či stihnem dnes celú brožúrku preskenovať a poslať. ?
Reply on: brefos #5555:
dakujem, ja vydrzim 🙂
Reply on: draxter #5556:
Ani tu už linka č.4 nefiguruje. A tá L10 má veru pekný interval, cca každých 30 minút cez prac. dni. Jazdila takto: Nozdrkovce-Karpatská-OÚNZ-OS Centrum-Hasičská-Žel.st.-Zimný štadión-Hodžova-Sihoť,III-Nová Kubra/TOS. Spoj naozaj odchádzal 22:07a smer Nozdrkovce od zimáku. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.