Reply on: draxter #6235:
to behanie po Sihoti v oboch smeroch ináč mňa osobne ako "nedomáceho" by miatlo. Tak ma napadá, že či tam niesú nejaké signifikantné rozdiely vo frekvencií spojov, ktoré by vadili, lebo v smere Juh-Sihoť máš častejšie permávajúcu L8 a v opačnom smere menej premávajúce L18+21, príp. že z Biskupíc sa ku škole nedostaneš, lebo L2 ide vrchom a späť ide okolo školy. Toto "behanie" v opačných smeroch by so zavedením trolejbusov na Sihoť asi skončilo,že?P.S.: Ja L22 beriem ako L1, ak sa pamätám, tak L22 sú iba tie vyčlenené skrátené spoje L1 po aut.st., nie? Mimochodom ja som v TN bol maximálne na Soblahovskej u maminej sestry a potom raz v noci v centre, takže moc neviem čo to je ten "Rozkvet" a kde kedysi končili L2 a 6. Ale téma ekologizácie MHD ma vždy zaujíma, aj keď dosť ľudí tvrdí, že trolejbusy je zbytočné zavádzať (rentuje sa to len v kopcovitých oblastiach vraj) a že stačia CNG autobusy, len háčik je v tom, že zemný plyn tu nebudeme mať donekonečna rovnako ako ropu.
BB-Schuhu
Majú tieto 3-dverové Citelisy aj nejako upravenú prevodovku a ďalšie veci súvisiace s prevádzkou v regionálnej doprave? Rovnako by ma zaujímalo, ako je riešený interiér vozidla, hlavne sedačky (ich počet a umiestnenie). Nie je niekde k dispozícii na nete viac fotiek týchto busov, vrátane fotiek interiéru?