Reply on: TomoSK #16396:
Trafená hus zagagala, či? Kazdemu pomáha číslo, vždy a všade. A že vás tu kolega nachytal s neovladanim predpisu pri číslovaní, to ťa serie. Nevklafaj mi láskavo do úst nič, čom som nepovedal. Lebo môžem začať aj ja, a ver že to by si nechcel.Tvoja tabuľka práve dokazuje, za ak človek by videl číslo 921, vedel by, že bus ide na Juh a nie do Soblahova. Takže zavedenie čísel je vhodné, bolo už potrebné a čakať, či ten "kšeft" dostane Vaše občianske združenie, ktoré nie je oprávnené na podnikanie, sa ešte pozrieme.
milan005
Ale situácia tam bola už dlhšiu dobu neúnosná.
Avšak to, že sa niekto zatváril prekvapene v štýle že to je novinka (tým nemyslím nikoho tu) je smutné.
A smutné je tiež že sa to neriešilo už dávnejšie.
Smutné je tiež že niekto, niekedy v roku 2006 rozhodol že spoje PAD budú namiesto v smere hodinových ručičiek obchádzať štvrť proti smeru hodinových ručičiek = miesto pravých odbočení, ľavé odbočenie z Legionárskej na DH, stopka z DH na Inoveckú a v posledných rokoch, najmä po uzatvorení bierovského mostu otrasné vychádzanie z Inoveckej na Soblahovskú (to sa stále hovorí o zrýchľovaní). K tomu niekto odsúdil PAD a dohnal to do dnešného riešenia.
Postavil sa niekto na Dlhé Hony, obzrel si situáciu a zamyslel sa nad tým, že ak by sa jazdilo "historicky" a teda v smere hodinových ručičiek je tam zastávková nika kde sa kedysi zmestil parkujúci Ikarus, bus PAD a ešte aj prechádzajúci spoj L5 alebo 9?!
Nika mala 50 metrov.
Áno, rozumnejšie bolo otočiť PAD na stranu kde nika nie je. Slovenský rozum. Dôležitejšie je parkovisko.
A na zastávke "Družba" už by samozrejme stačil "plac" pre 1 bus.