Reply on: draxter #14611:
Ako spomína kolega, nie na všetky zastávky je kasselák vhodný, pretože pod ostrým uhlom vjazdu môžeme jeho použitím dosiahnuť skôr opačný efekt (viď. Soblahovská, tam sa ale sekol projektant). Sám som veľkým zastáncom štandardizácie zastávok, ale myslím si, že treba brať do úvahy aj miestne podmienky konkrétnej zastávky.Mesto Trenčín pripravuje v lokalite výstavbu parkoviska P+R, ktorého súčasťou bude aj dvojica zastávok na ulici Pred poľom. Tieto zastávky majú byť situované trochu bližšie k podjazdu, pred BD Pred poľom 10. Ich vznik prinesie aj skrátenie peších presunov pri prestupe medzi linkami 1 a 11.
milan005
Zároveň na L7 keďže pred prestupom má minimálny úsek odjazdenia s minimálnym potenciálom vzniku problému. Naopak L6 ktorá je náchylnejšia na problém nevadí ak omešká.
Avšak prestupom na kolosoch 3+6/16 na 4+11, to isté opačne alebo z L3 prichádzajúcej z dlhej cesty prestup do Lauga...
Tieto dlhé linky po ceste nazbierajú všetky "neduhy Trenčína".
Jedna z mojich predstáv (avšak skôr pre regionálnu dopravu) je, že ak sú spoje prepojené tarifným prestupom vodič by si mohol na palubnom počítači kliknúť na mapku kde by mu ukázalo kde sa nachádza vozidlo ktoré je s ním zviazané