Reply on: milan005 #14606:
Plne chápem všetky tvoje argumenty, ale podľa mňa je najhoršia možná situácia, že vlak mešká 2-3 minúty, otvorí dvere napr. o 22:22:31 a cestujúci kým dobehne na zastávku uvidí len zadné svetlá autobusu. Prestupný čas 21:34 - 22:23 neberiem ako lukratívny pre žiadneho z cestujúcich, obzvlášť nie na trenčianskej žel. st., kde sa nedá ani nejak slušne si sadnúť. Oba vlaky idú z rovnakého smeru, takže ten s príchodom 22:19 ponúka možnosť ešte neskoršieho odchodu z Bratislavy o 30 minút. Od decembra bude mať taktiež prípoj z Nitry, zároveň stojí v Piešťanoch a Novom Meste nad Váhom, takže rieši aj tieto regioväzby. Samozrejme, že viac ľudí je isto pravidelne dochádzajúcich z roboty, ale ak chceme robiť verejnú dopravu atraktívnu aj na bežné používanie, tak musí fungovať na celoštátnej úrovni.Ak by autobus napr. čakal do max 3-5 minút, tak by sa eliminovali situácie, kedy by niekomu ušiel pred nosom. Samozrejme, čakanie 15 minút v tomto prípade by nemalo zmysel, keď o 22:53 ide Os, ktorý ale podľa môjho názoru obsluhuje aj tak úplne inú časť Dubnice a neobsluhuje Novú Dubnicu (ani v jednom prípade sa nebavíme o nejakých malých dedinkách). V tomto konkrétnom prípade by bol problém s tým prestupom na IL, kde vravíš, že je problém s nočným odpočinkom, ale inak nevidíím problém, prečo by nemohol posledný spoj 5 min meškať, ak by to mohlo niekomu pomôcť.
milan005
Pričom všetky spoje L8 boli navrhnuté v súbehu s L11 takže nikomu a ničomu by nepomohli, kdežto Pod Sokolice a na AS budú mať určite vyšší potenciál. Naspäť keď už sa potrebujú dostať aj ľudia zo Sihote do mesta a nie je tam s ničím súbeh sú prospešnejšie na L8.
Ale samozrejme nezhodneme sa na tom že je treba tak "škrknúť" víkendové ráno a tak posilniť večer po 20tej. Ja by som si bol predstavoval nejaký kompromis medzi tým. Čas a čísla ukážu...