Reply on: MA MHD #9802:
K jednotlivým bodom:a) Keď som sa bavil s projektantom o tomto priechode, mal byť zásah minimálny. Vzhľadom na dĺžku zastávky som to akceptoval. Hlavne z dôvodu bezpečnosti chodcov, keďže priechod nahrádza ten dnešný medzi Masaryčkami a Gynekou (alebo podobný názov). Pridávam výrezy z projektovej dokumentácie. Tam sa mi to javí ako menší zásah.
b) Túto zastávku sme riešili s projektantom presne pre kasselák. Hľadal som tú komunikáciu v maily a bolo to 26.2.2016. Nevedel tam kasselák vpratať, keďže je tam vjazd do rodinného domu. Po argumentácii z Plzne (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/Zastávka_Plzeňská_brána%2C_obrubník.jpg) nakoniec kasselák naprojektoval. Takže som v tom, že tam aj je. Je aj v projektovej dokumentácii (viď. obrázok - výrez)
Presná poloha Zlatovskej ešte nie je známa.
Richard Ščepko
2. Netuším, ktorá je tým myslená. Mám pocit, že tá s kasselákom. Ibaže tam nový prístrešok je. Preverím.
3. Neviem posúdiť
5. Súhlasím, že ide o zbytočnosť. Slúži hlavne na vystupovanie.
8. Neviem posúdiť.
K mapám:
EuroAWK bolo na ostatnej FMK, kde padla táto otázka. Oni s tým problém nemajú žiadny. Takže ide o krok k zavedeniu tohto prvku do reality.
Ku kasseláku:
Neviem sa. Prezimujú v MHSL. Dúfam, že to bude ich posledná zima. Aj preto som otvoril tému štandardizácie zastávok MHD v TN. Bol by som rád, keby sa to riešilo systematicky.
K Citelisu 18M:
Ešte nie, pretože som nestihol prísť na MsZ (bol som pracovne mimo TN). 2. novembra je ďalšie, chcem sa na to pýtať.
Podarilo sa mi len zistiť z prostredia Iveca v ČR nejaké informácie ohľadom motora a niektorých ďalších tech. detailov.