Nedavno tu bolo spominane ,ze vodici ignoruju zastavovanie tesni pri chodniku tam kde je Kaselsky obrubnik -zastavky Zablatie /Nadjazd. Dal som si v Nedelu rano ked som mal cas na tom specialne zalezat,este som aj cuval a skusal to dvakrat a cestou spat este tretikrat,no ako som uz pisal ked som tie zastavky videl prvykrat,su skratka kratke.Ta rovna cast ked autobus zastavi sice je dlzky autobusu ale autobus prichadza zo zatacka vlastne=tretie dvere boli tak ci onak vzdialene,druhe boli takmer idealne a prve dobre postavene,podotykam isiel som tam kroku-neletel.Skratka pokial jie je ta robinka dlhsia,nastava dany problem,ako keby na Legionarskej som obehol druhy postaveny autobus a dal sa na miesto toho co stal pred nim-cely Kaselak v tom pripade nie je aktualny! Jasne ze su kolegovia-to vidam sam,ktory nestoja tesne pri chodniku,ale zase dane zastavky su take,i ked vyhovuju!
MA MHD
za posledné 4 dni sa mi podarilo ísť "MHD Dubnica" až 2 krát:
- najprv však začnem malým výletom za zastávkami v Dubnici. V sobotu (8.10.) som sa bol prejsť na sídlisko Za traťou. Môj pôvodný cieľ bolo navštíviť jednu známu, potom sa ale okolnosti zmenili a aby som sa nenudil, tak som si spravil prechádzku cez zastávky Gagarinova, Murgašova (staré nástupište) a K Váhu. Na zastávkach K Váhu a Gagarinova ma príjemne prekvapili zastrešené zastávky, vzorne udržiavané označníky a čitateľné vývesky. Ako však v Dubnici býva zvykom, na vodorovné značenie sa zabudlo.
Čo ma prekvapilo menej príjemne, bolo, že na nástupišti zastávky Murgašova, ktoré je zrušené od roku 2013 sa stále nachádza označník, pôjdem sa prejsť ešte na súčasné stanovište ale stavím sa, že na tom označník nebude. Pôvodná zastávka Murgašova v roku 2012: https://www.google.sk/maps/@48.9639384,18.1609983,3a,75y,8.11h,84.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUfQGJywCF8dGNtIyTGfmcQ!2e0!7i13312!8i6656
- v nedeľu som išiel za známou na druhý pokus a to mi už vyšlo. Vyšlo mi aj to, že po ŽST som sa dostal víkendovým spojom linky 302430, s odchodom niekedy okolo 13.30 z Rozptylu. V spoji bolo stále okolo 5-10 cestujúcich.
So známou som sa rozprával aj o doprave v časti Za traťou, pretože som stále nechápal tomu, ako tam tie spoje jazdia. Mimochodom, novú polohu zastávky Murgašova si môžete pozrieť aj na www.mojbus.sk .
Predpokladal som, že Murgašova je priebežná konečná a spoje plynule jazdia okruhom, pričom všetky tri zastávky slúžia na nástup aj výstup.
Ako mi však povedala, V smere z mesta musia všetci vystúpiť už na začiatku sídliska, na novej zastávke Murgašova. Na ostatných zastávkach sa dá iba nastupovať smer mesto. Alebo si človek na 1-2 zastávky musí kúpiť ďalší lístok, alebo peši cez pol sídliska.
- a dnes som išiel spojom o 18.10 zo ŽST (ja som išiel po Rozptyl), o ktorom sme sa už bavili. Milo ma prekvapilo, že skoro na každej zastávke nastupovali aj vystupovali cestujúci. Najviac ľudí nastupovalo na ŽST, ČSA, ZVS a aj na Rozptyle dosť. Aj do Prejty si kupovalo dosť ľudí lístok. Pôjdem sa niekedy previesť aspoň po Ilavu. Mimochodom, vodič, ktorý išiel bol veľmi príjemný, zhovorčivý, takže aspoň touto cestou ho chválim.
Môj podnet pre TSK sa tým pádom rozrastá a tiež aj pripomienky pre mesto k stavu zastávok (napríklad prístrešok na zastávke CIII už naozaj drží len silou vôle, vyzerá ešte odpudivejšie, ako som si pamätal). Pozitívna je ale informácie, že zo zastávky ČSA bol demontovaný starý prístrešok a vývesky sa presunuli na nový označník SAD (pôvodne boli pripevnené na prístrešku).
Týmto chcem poprosiť, každého kto má záujem o dubnickú dopravu (napr. MicKys ...), ak má nejakú pripomienku, nech ju pošle kompetentným. Ja síce tiež budem posielať aj pripomienky k cestovnému poriadku, zastávkam a pod. ale keď ich bude viac, je väčšia šanca na zmenu.