Reply on: Richard Ščepko #9634:
Pri rozhodovaní by som určite bral do úvahy odolnosť voči vandalizmu. Dať si námahu s lepením fólie, na ktorú sa zajtra niekto "podpíše", je dosť na figu. Ak je schéma pod sklom, vo väčšine prípadov stačí sklo umyť za pomoci vody alebo špeciálnych prípravkov, v najhoršom prípade sa vymení sklo. Vlastné skúsenosti nemám, takže ku konkrétnemu riešeniu sa prikloniť neviem, ale určite by pri každom variante skúšal, čo všetko s tým môžu "umelci" spraviť.
Ale to už sa opakujem...
kvorka
1. polokružná linka: má jednu konečnú, na jeden lístok sa človek môže odviesť dokola. Na transparente má cieľ ale aj "priebežnú konečnú" (protipól linky). A to by sa týkalo liniek 4 (ak ide do Opatovej), 5, 6, 12,13,27 a 50.
2. linka má číslo inverzne zobrazené, ak má zachádzku, skrátený alebo predĺžený spoj oproti väčšine (2 do LOT, 3 do AOZ, 4 po Sihoť, 5 po SAD, 6 do Priem.parku, 7/17 polokruh, 12 končiaca na Novinách, 27 idúca po SAD.
3. treba spraviť pasport zastávok MHD a podľa toho ich do budúcna rekonštruovať. Draxter to tu už písal, nejde len o kasseláky (to by už mala byť psia povinnosť vždy), ale o mobiliár a rozsah informácií.
4. schéma MHD v každom vozidle a na každom označníku
Bez tohto sa vpred nepohneme, hoci sa urobilo kusisko roboty ohľadne CP, prekladov, nástupu všetkými dverami či Wi-Fi (aj tam sú nedostatky).