Reply on: S499.1023 #9625:
Keď môže mať mesto v tých paneloch reklamu na Hudobný piknik, Čaro Vianoc pod hradom a pod., tak by tam mohlo mať aj mapu MHD - čo sa na zastávke zíde viac. Knižný CP. Jeho vydanie je doplnok k službe verejnosti a preto by sa nemalo prihliadať len na to, či jeho predaj bude v zisku.
Nakoniec, tak dobre spravený knižný CP, ako ukázal dyspozytor, môže potencionálnych cestujúcich zaujať a dostať ich do MHD. Taktiež môžu zaujať aj mapy namiesto reklám. Takže tie "investície" môžu byť návratné.
Ale to už sa opakujem...
draxter
Transparenty: súhlasím a už som to písal, že je to ZLE. Nemôže predsa z Juhu II ísť voz s tým, že cieľom je zastávka, kde práve nastupujem bez toho, aby v spodnom riadku nebolo (ideálne inverzne) uvedené "cez Zámostie" alebo Zlatovskú, alebo čokoľvek iné...
Označníky, CP, názvy zastávok: tu SAD zjavne nestihla spraviť svoje veci riadne... ostáva dúfať, že sa na to tlačí na meste.
Schéma liniek MHD: nech á kto chce aké chce výhrady či výhovorky, zjavne sa informovanosť urobila ÚPLNE ZLE, a to musím povvedať kritiky aj na stranu kompetentných na meste. Preto akákoľvek schéma liniek (či už od Ing. Kohániho, PhD. alebo aj vlastné) by mali byť v buse samozrejmosť, veď aj donedávna schéma liniek z roku 1995 bývala dokonca nalepená na okne! Teraz nič, hoci vozy majú priestory na reklamy vnútri (niekdy plne nevyužité) a tam by sa dali vložiť. Na zastávkach: určite aspoň na veľkých (mnou navrhované kategorizovanie by bolo parádnou vecou).
Richard: som rád, že nielen ty ale aj iní majú o MHD záujem, niesmeme poľaviť v snahe a tlaku, lebo inak to fungovať správne nebude