Reply on: S499.1023 #9610:
presne toto hovorím aj ja, načo riešiť nezmyselné tarifné výnimky, časovú platnosť a iné hlúposti; ak niekto chce, nech sa odvezie z Juhu na Juh. Ani na nočnej linke 50 nik nerieši odkiaľ kam sa cestuje, tak prečo by sme to mali riešiť na linkách 4,5,6,13,27 (7/17)? Nik sa tak nevozí ani nebude voziť v TN, a ak niekto chce spoznávať MHD, alebo sa zabudne, tak nech sa povozí. Už len z tohto máme "únik jak sviňa".Transparenty: súhlasím a už som to písal, že je to ZLE. Nemôže predsa z Juhu II ísť voz s tým, že cieľom je zastávka, kde práve nastupujem bez toho, aby v spodnom riadku nebolo (ideálne inverzne) uvedené "cez Zámostie" alebo Zlatovskú, alebo čokoľvek iné...
Označníky, CP, názvy zastávok: tu SAD zjavne nestihla spraviť svoje veci riadne... ostáva dúfať, že sa na to tlačí na meste.
Schéma liniek MHD: nech á kto chce aké chce výhrady či výhovorky, zjavne sa informovanosť urobila ÚPLNE ZLE, a to musím povvedať kritiky aj na stranu kompetentných na meste. Preto akákoľvek schéma liniek (či už od Ing. Kohániho, PhD. alebo aj vlastné) by mali byť v buse samozrejmosť, veď aj donedávna schéma liniek z roku 1995 bývala dokonca nalepená na okne! Teraz nič, hoci vozy majú priestory na reklamy vnútri (niekdy plne nevyužité) a tam by sa dali vložiť. Na zastávkach: určite aspoň na veľkých (mnou navrhované kategorizovanie by bolo parádnou vecou).
Richard: som rád, že nielen ty ale aj iní majú o MHD záujem, niesmeme poľaviť v snahe a tlaku, lebo inak to fungovať správne nebude
Richard Ščepko
Čo sa týka výhrad, to by som tu nerád písal. Tak ma prosím ospravedlňte. Ale spomínam si minimálne na jednu, ktorá mala svoje opodstatnenie. Preto by som bol rád, keby k tomu ešte bolo stretnutie. Ja osobne považujem mapu za perfektnú a hlavne logickú a prehľadnú. Ale chcem si ju ešte prejsť s mojimi 75 ročnými "tínedžermi". Uvidím reakciu.
Ak ide o Karpatskú. Neviem, kto určil polohu zastávky. Viem len, že keď sme minulý mesiac mali obhliadku ku kasselákom, poloha na Karpatskej už bola zadefinovaná (osadený označník). O osadení kasseláku sa preto neuvažovalo.
Ďalšia vec je, že obhliadkou v areály MHSL sa zistilo, že sú kasseláky len na jednu zastávku. Preto bola vybraná zastávka Beckovská (aj z pohľadu realizovateľnosti ešte v roku 2016).
Predpokladám, že výber polohy zastávky mal nejakú logiku a niekto kompetentný nad tým premýšľal, či dokonca meral. Alebo som vedľa?