Reply on: draxter #8577:
sa čuduješ pri tých zamestnancoch na MsÚ, čo na všetko dlabú? Veď MHD sa mala upraviť po otvorení mosta. Kokos vznikla až úžasná linka 10, teda odčlenenie pár spojov z linky 15. A inak nič! A to je čo za reformu?Pokiaľ ide o Kasselák, ako je možné, že v Opatovej sa zrekonštruuje zastávka, kde zastavuje aj mHD a nepoužije sa tam? To čo robili zamestnanci MsÚ na dopravnom a stavebnom odbore? Vie to vôbec Rybníček?
V Opatovej sa pred rokom-dvomi urobili nástupiská na zastávkach MHD - opäť bez kasselákov! Ako to?
Na Sihoti V mal vzniknúť nový otoč, aby sa aj kĺbaky bezpečene otočili. Neurobil sa, lebo mesto na ňom netrvalo pri modernizácii železnice a je tam miesto neho nejaké nepoužiteľné parkovisko. Demencia.
Normálne mám pocit, že tu ak človek naozaj nebude písať nie podnety, ale sťažnosti podľa zákona o sťažnostiach alebo žiadosti o info podľa 211/2000 Z.z., tak sa nič nezmení.
Dávno mala byť pripravená koncepcia zmien v MHD, aby po otvorení nového mosta bola zavedená do praxe.
Demencia.? ? ?

draxter
Inak všimli ste si to, že spolu s kruhovou križovatkou na Sihoti III (pri Radegaste) vyrastá aj zastávková nika novej polohy zastávky smer Sihoť (je až za kruháčom smer Sihoť IV). Čo ma však zarazilo je, že hoci má vodiaci pás pre slabozrakých a nevidiacich, nemá kasselský obrubník!
Bolo by fajn, keby mesto nejako v tomto pripomenulo súčasné štandardy, že pri budovaní nových zastávok sa bude používať výhradne kasselský obrubník. O to viac, že sa jedná o tak drahú stavbu, akou je rekonštrukcia trate č.120, tak snáď zámena obrubníka nebude problém (najmä kým ešte nie je betón). A tu je môj druhý postreh - zastávky budú mať liaty betón? (Legionárska, Braneckého, Hasičská....) alebo to čo vidím je už všetko?
V TN je 22 NP vozidiel z celkového počtu 41, takže by sa malo v tomto smere postupovať!!!