Ja vam vravim po dobrom=zabudnite na prestupi u nas! Mam poruchu,opravili mi ju,idem ,letim dajme tomu na stanicu kde prelozime ludi z busu co ma zaskakoval,a to by si nechcel pocut tie reci...dalej ked pozeram aku vekovu kategoriu vozime najviac,a ako su "pohyblivy" ,nie...nechci toto odo mna nikto... ja si to skratka neviem predstavit... a v TN ze ide raz za hodinu linka je uplne postacujuce ...Nie sme na nejake dramaticke zmeny pripraveny ,ved aj dnes zacali vychadzat listky z tlaciarne dlhsie koli reklame a ludia zvyknuty na tie mensie mi ich sklbali este pred roztrihnutim,nic ine nerobim len opravujem hlavu tlaciarne ... skratka TN ma svoje zauzivanekolaje roky rokuce,zmeny by boli bolestive,mali by chaos ludia ale i mi...ale ak sa to raz uskutocni,rad budem casom pri kritike co to prinieslo,ci viac dobreho a ci zleho...
723.6
(Kedysi to za socíku bolo a šoféri, ktorí to ešte zažili to chvália dodnes. PREČO TO DNES NEJDE?! Prečo si dnes kamarátka zo Skalky nemôžu kúpiť týždenník do Trenčína?! Takisto kúpiť si lístky vopred v prímestskej autobusovej doprave je nemožné, ani v tých IDS čo máme nejak tak pol na pol rozbehnutých.)
Ďalej šoférom zamestnávateľ strhne za kdejakú blbosť, len aby užidáčil na nich a nahonobil čo najviac, ako pán Jančura vysiela svojich "mystery person", len aby čo najviac postrhával. Samozrejme, že niekedy sú sťažnosti cestujúcich oprávnené a niekedy nie, ale rieši sa to vieme ako. Cestujúcemu povedia, že riešili to, samozrejme k riešeniu nie je prizvaný, tak si myslí svoje a šoféra zvozia po svojom.
Je to zacyklený kruh. Cestujúci môžu byť iba zhovievavejší, naštudovať si prepravné podmienky a tarifu (teda tie podstatné body), zamestnávateľ férovejší a hlavne snažiť sa vykonať nejaký pokrok, nuž a šofér potom aké bude prostredie, taký bude (dúfajme).