Reply on: 723.6 #8503:
"Dolné Hony"? Asi si zabudol že nie si v Bratislave ale v Trenčíne...A to vidieť aj podľa neznalosti nášho mesta. Aký význam by malo ponechať 5 a 15 pod jedným číslom, s tým že trasy by ostali. To už sme tu raz mali pri linkách 1 a 22 pod jedným číslom a to 1. Bol zmätok počas celej existencie tejto "zlúčenej jednotky". Nechcem trepať ale trvalo snáď rok kým sa dostali do zastávkových vývesiek ktorý spoj ide len po stanicu a ktorý do Kubrej a večné nadávky cestujúcich vodičom prečo končí na stanici keď má ísť až do Kubrej....Neviem fakt čo by sa tou päťkopätnástkou dosiahlo, nechcem nikoho uraziť ale je to veľmi hlúpy nápad. A spájať Kubricu so Záblatím je taktiež veľmi pekná chobotovina, priam ukážková. Ale ak chceme rapídny odliv cestujúcich, prosím, to by stálo za to. Prečo nezlúčiť radšej linky 7, 11 a 17 do jednej linky 11? S tým že v rannej špičke by išla linka 11 z Juhu o 5:10, 5:40"L", 6:10, 6:40"L", 7:10, 7:55 a od 8:55 sedlo tak ako je a poobedná špička týmto istým štýlom. Z Kubrice by tým pádom išla jedenástka 5:10, 5:45"L", 6:15, 6:45"L", 7:15, 7:45"L" a od 8:30 sedlo tak ako je. "L"-v lete nepremáva. Interval ako lusk a namiesto 4 autobusov čo zabezpečujú tieto linky teraz by stačili 3. A OC Laugarício, v tom taktiež nevidím žiadny vynález, zjednodušenie alebo zlepšenie. Naopak skôr skomplikovanie. Pretože zoberme si napr. spoje, ktoré vozia zamestnancov do Tesca, Lauga, príklad 5:25 zo Sihote a 5:30 z Juhu by museli byť ukončené pri Laugu a nie pokračovať ďalej v čase 5:50 na Juh alebo na Sihoť, lebo zamestnancov treba odviezť z nočnej až 6:15. Takže zasa by sme mali len milión značiek "skracujúcich" spoje. Takže skôr ako človek hlúposť napíše, treba sa zamyslieť..
Marek6283