No spojenia medzi jednotlivými časťami by vyzerali takto :
JUH - SIHOŤ : 8 a 18 - dve linky sú málo? Interval by tam bol určite oveľa kratší.
JUH - KUBRA : 1 - ako dnes, príp. daním do systému intervalov 7-8/15/30/60 by sa mohlo toto spojenie posilniť.
JUH - ZÁMOSTIE : 5 a 15, dve linky stačia, alebo ... ? Kľudne by mohli premávať pod jedným číslom s tým, že spoje premávajúce na Juh I. by boli vyznačené v CP.
KUBRICA - ZÁBLATIE : 7 - to isté čo dnes 7+11 v Kubrici resp. 13, počet spojov by sa nastavil aby to vydalo za 13 aj 7+11.
BISKUPICE - SIHOŤ a OPATOVÁ - ORECHOVÉ : 2 a 21 - v podstate to čo dnes, len odklonená L2 by spájala Sihoť so žel.st. a centrom cez Merinu
OC LAUGARÍCIO : Jedna linka s i=30 s trasou Juh - OC - Dolné hony - centrum - žel.st.
Jedine ľudia zo Sihote by museli prestupovať pri ceste do Zámostia. Ak by to bol taký veľký problém, žeby malo spojenie so Zámostím väčší význam ako spojenie linkou 2 do Biskupíc, tak by sa dali tie konečné linkám prehodiť a z Kubrice by linka premávala do Biskupíc.
JUH - SIHOŤ : 8 a 18 - dve linky sú málo? Interval by tam bol určite oveľa kratší.
JUH - KUBRA : 1 - ako dnes, príp. daním do systému intervalov 7-8/15/30/60 by sa mohlo toto spojenie posilniť.
JUH - ZÁMOSTIE : 5 a 15, dve linky stačia, alebo ... ? Kľudne by mohli premávať pod jedným číslom s tým, že spoje premávajúce na Juh I. by boli vyznačené v CP.
KUBRICA - ZÁBLATIE : 7 - to isté čo dnes 7+11 v Kubrici resp. 13, počet spojov by sa nastavil aby to vydalo za 13 aj 7+11.
BISKUPICE - SIHOŤ a OPATOVÁ - ORECHOVÉ : 2 a 21 - v podstate to čo dnes, len odklonená L2 by spájala Sihoť so žel.st. a centrom cez Merinu
OC LAUGARÍCIO : Jedna linka s i=30 s trasou Juh - OC - Dolné hony - centrum - žel.st.
Jedine ľudia zo Sihote by museli prestupovať pri ceste do Zámostia. Ak by to bol taký veľký problém, žeby malo spojenie so Zámostím väčší význam ako spojenie linkou 2 do Biskupíc, tak by sa dali tie konečné linkám prehodiť a z Kubrice by linka premávala do Biskupíc.
Marek6283
Co sa tykakupy cestovnych lisktkov u vodica-ponechat len ako cisto doplnkovu zalezitost-i ked to by chcelo vynalozit velke financie,lebo na vodicov su v dnesnej dobe a premavke vynakladane nesmeierne zatazkavacie skusky a zajdem ovela dalej i ked za kazdy chyti za hlavu-mnozia sa pripady kolapsov vodicov z povolania za volantom a myslim si ze minimalne v 55r zivota by mal vodic autobusu krcite ist do dochodku-nieco ako maju vojaci vysluhovy,ja to uz badam casto na sebe i ked som este neni az tak stary,nervy uz nie su ako na zaciatku,reakcie tiez,unava ,nespavost v noci,bolesti krizov a klbov zo sedenie za volantom...dnesna prehustena premavka,nervozny okloiduci vodici ale i chodci,ci niekedy aj cestujuci ,to vsetko ma vplyv na pohodu za volantom,preto nam treba aj ulahcit zivot,i kupov autobusov aspon s klimatizovanou kabinou vodica,pametam si ako 10 rokov do zadu na namesti majitel firmi povedal ze vodic ma vyhrievane sedadlo a autoradio aby mal pohodlie,no dnes by som zasiel ovela dalej,autochladnicka,cuvacie a parkovacie senzory a rozne ine vylepsenia tejto doby by uz mali byt nevyhnutnostou,autobusy nam akosi rychlo zostarli,moja 45 uz oslavi 10te narodeniny koncom roka,nase cesty su v katastofalnom stave co sa odzrkadluje na mnozstve castych technickych problemoch ktore nas vycerpavaju ale aj na nasich zaludocnych potiazach. Tesim sa a dufam ze sa toho dozijem v zdravi-na Trencin tak o 10 rokov,na nove- kvalitne povrchy ciest,nove autobusy-mozno aj ineho vyrobcu pre porovnanie a nemysli aby sme sa uberali smerom na sever! Som jeden z mala ,mozno iba sam co za tie roky nevie ake je to mat novy autobus,ale ten co mam je moja srdcovka a snazim sa ho mat ako svoj-ako novy,tazko sa mi s nou bude raz lucit ale zaroven sa aj tesim...a som uz ako dochodca,odbocil som,zahovoril...a popisal veci:) No aby toto vsetko mohlo raz byt,musite sa vozit autobusmy!?