Reply on: capaCity #8108:
s tým hadzaním na stenu: neviem prečo je to tak, najmä keď mesto sa pod vedením Rybníčka tvári že sa otvorilo občanom. Fakt ale veci, ktorý by sa dali bez akéhokoľvek vplyvu na rozpočet, sú odôvodnené typu: mesto zmeny v MHD neplánuje, zmeny sa urobia po otvorení nového mosta atď. Stačí si prečítať otázky a odpovede na ne ? A dovtedy akože potopa? Hlavne, že primátor vyzýva využívať MHD: ale zefektívniť ju dovtedy, to nie. Hlavne, že máme linky ako 2 a 23, ktoré vozia vzduch ale linky 24 a 28, ktoré by sa mali posilniť na ich úkor, sa zmeny asi nedočkajú. Pritom je to len a len otázka zmeny CP a úpravy obehu vozidla. Nič zložité, keď človek pozná obehy a CP. Dajte mi vzory obehov a urobím to grátis.
Richard Ščepko
Ono naozaj cieľom nie je hľadať vinníka, ale nájsť také riešenie, ktoré bude vyhovovať obom stranám. A hlavne vytvoriť nejaký rozumný štandard, ako postupovať a aké opatrenia vykonať, aby zástavky MHD mali určitú kvalitu.
@capaCity: Som fakt rád, že podaktorí vodiči pochopili význam tejto "naoko" drobnosti. Nechcem robiť z kasseláku nejakú modlu, ale ak to má výrazne zjednodušiť nástup i výstup a vodičom zjednodušiť zastavenie, tak to za to stojí. Nám zdravým je to čiastočne jedno, ale starší, mamičky s deťmi či telesne postihnutí to rozhodne ocenia. Bezbariérovosť je štandard, ktorý je zabehnutý vo vyspelej časti sveta.