Reply on: capaCity #8108:
Ja som včera (pondelok 11.11.) prestupoval z autobusu PAL na mestskú linku č. 11. No , v poslednej dobe si dávam záležať že sa vždy pozrem (aj s vozidla) na to že či vodič zastal pri obrubníku - videl som už toho veľa ale toto!!!: Výstupoval som z autobusu PAL a už keď vodič zastal tak sa mi zdalo že sme ďaleko a naoza až ma striaslo keď som videl že vodič zastal pomali na ceste a od obrubníka bol aspoň 1 meter - a keďže je obrubník vysoko tak som najprv musel z vozidla doslova vyskočiť a potom vybehnúť na obrubník , pre mňa to nieje problém ale ako by to mala zváldnuť nejaká babka s paličkou - to si ani nejdem predstavovať!!!!!!!!! a keď prišla MHD č. 11 postup sa skoro zopakoval. K tomu cp sa mnejdem ani vyjadrovať - svoj názor som už povedaľ 100 krát , tak netreba robiť redukcie - ale logicky sa zamislieť !!!!!!!!!!
Richard Ščepko
Úplne súhlasím. Vyjadrenie som z SAD nedostal (k tejto fotografii http://imageshack.us/photo/my-images/607/6dkv.jpg/), preto sa v pondelok stretnem s pánom Forgáčom zo stavebného. Bolo by vhodnejšie sa na túto tému baviť s pani Maslovou (z Útvaru dopravy), ale tá dlhodobo nejaví (reálny) záujem o túto a ani inú problematiku z oblasti dopravy. Pritom ide o jej kompetenciu.
Osobne si myslím, že tlačiť na SAD by malo mesto aj v tomto prípade. Jedna vec je vytvoriť podmienky a druhá zmeniť myslenie podaktorých. Ak však existujú objektívne dôvody, prečo sa vodiči s týmto typom obrubníka nestotožnili, je treba hľadať riešenie. Chcem mu spomenúť aj ten stĺp verejného osvetlenia, ktoré sa tu objavilo. Takéto veci by sa mali riešiť komplexne. Je až príliš ľahké pokrčiť ramená a zhodnotiť to tak, že "veď sme na Slovensku".
Ak sú ešte nejaké objektívne výhrady k tejto zástavke, sem s nimi! Prípadne aj návrhy riešení. Ak my sami rezignujeme, tak to tu naozaj môžme zabaliť. Stále si myslím, že riešenie existuje. Veď cieľom je, aby boli spokojní cestujúci a samozrejme aj vodiči. Ak sa má v trende kasselákov pokračovať, tak nech sa vychytajú chyby hneď na začiatku. ?