Reply on: capaCity #8108:
s tým hadzaním na stenu: neviem prečo je to tak, najmä keď mesto sa pod vedením Rybníčka tvári že sa otvorilo občanom. Fakt ale veci, ktorý by sa dali bez akéhokoľvek vplyvu na rozpočet, sú odôvodnené typu: mesto zmeny v MHD neplánuje, zmeny sa urobia po otvorení nového mosta atď. Stačí si prečítať otázky a odpovede na ne ? A dovtedy akože potopa? Hlavne, že primátor vyzýva využívať MHD: ale zefektívniť ju dovtedy, to nie. Hlavne, že máme linky ako 2 a 23, ktoré vozia vzduch ale linky 24 a 28, ktoré by sa mali posilniť na ich úkor, sa zmeny asi nedočkajú. Pritom je to len a len otázka zmeny CP a úpravy obehu vozidla. Nič zložité, keď človek pozná obehy a CP. Dajte mi vzory obehov a urobím to grátis.
Richard Ščepko
Úplne súhlasím. Vyjadrenie som z SAD nedostal (k tejto fotografii http://imageshack.us/photo/my-images/607/6dkv.jpg/), preto sa v pondelok stretnem s pánom Forgáčom zo stavebného. Bolo by vhodnejšie sa na túto tému baviť s pani Maslovou (z Útvaru dopravy), ale tá dlhodobo nejaví (reálny) záujem o túto a ani inú problematiku z oblasti dopravy. Pritom ide o jej kompetenciu.
Osobne si myslím, že tlačiť na SAD by malo mesto aj v tomto prípade. Jedna vec je vytvoriť podmienky a druhá zmeniť myslenie podaktorých. Ak však existujú objektívne dôvody, prečo sa vodiči s týmto typom obrubníka nestotožnili, je treba hľadať riešenie. Chcem mu spomenúť aj ten stĺp verejného osvetlenia, ktoré sa tu objavilo. Takéto veci by sa mali riešiť komplexne. Je až príliš ľahké pokrčiť ramená a zhodnotiť to tak, že "veď sme na Slovensku".
Ak sú ešte nejaké objektívne výhrady k tejto zástavke, sem s nimi! Prípadne aj návrhy riešení. Ak my sami rezignujeme, tak to tu naozaj môžme zabaliť. Stále si myslím, že riešenie existuje. Veď cieľom je, aby boli spokojní cestujúci a samozrejme aj vodiči. Ak sa má v trende kasselákov pokračovať, tak nech sa vychytajú chyby hneď na začiatku. ?