Reply on: milan005 #6985:
kludne moze chodit aj opacne, co znamena, ze zo stanice by isla hned do lauga, lenze potom z lauga by isla cez sihot na stanicu. Len viem, ze v inych mestach (zahranicnych) tam kde som robil vzdy autobus ktori chodil k nakupnemu centru tam aj zacinal aj koncil svoju linku. ?
draxter
L1 Juh I - Inovecká - žst - Kubra 30/60/60
L2 Sihoť - žst - Biskupice - Karpatská - Nozdrkovce 60/120/120 (+ účelové spoje pre LOT)
L5 Juh I - Dlhé Hony - Zlatovská 30/60/60
L6 Sihoť - žst - Zlatovská 30/60/120
L7 Kubrica - žst - Zlatovská (účelové spoje - US)
L8 Juh II - Električná - Sihoť (len v špičke US: zrýchlené po Električnej)
L11 Juh I - Legionárska - žst - Kubrica 60/60/60
L15 Juh II - Inovecká - Zlatovská - Záblatie - Zlatovce - Orechové 30/60/120
L16 Sihoť - žst - Old Herold - Kasárenská - Detské mestečko - Záblatie (US v "x" aj v "a")
L17 Juh I - Legionárska - žst 60/60/-
L18 Juh I - Dlhé Hony - Sihoť 60/60/60
L19 Juh I,II - Legionárska - Kasárenská - Detské mestečko (US)
L20 Juh I,II - LOT (US)
L21 Opatová - Sihoť - Električná - Juh II 60/120/120
L22 Juh II - Soblahovská - žst - MAX - Sihoť 30/30/30
L23 Juh III - Inovecká - žst 30/60/120
L24 Sihoť - žst - Legionárska - Laugaricio 60/60/60
L25 Juh II - Inovecká - Legionárska - Laugaricio 60/60/60
L28 Juh III - Dlhé Hony - žst - Sihoť 60/60/120
L50 bez zachádzky za mosty resp. zachádzka za mosty na konci trasy
Dôvody:
L2: obsluhu v "a" do Nozdrkoviec, inak sa zredujuje. L24, ktorá stojí pri Perle a do Biskupíc je to na skok, prípadne na trase L24 zriadiť zastávku tam ako je dnes "čierny" prejazd cez trať. Večerné nevyužívané spoje sa zredukujú na linku 10
L8: bude obmedzená len na účelové spoje v špičke, inak dôjde k jej zrušeniu. Na jej úkor prípadne môžu byť posilnené linky 18,22,23 či 28.
L3,13: zrušia sa, ako náhrada sa predĺžia spoje liniek 15 a 16. Linka 16 prevezme tzv. hornú trasu cez krkaháje a linka 15 spodnú. Zefektívni sa obsluha, úspora km po predchádzajúcom krúžení cez celé mesto, pretože L15 sa len predĺži (prípadne len vybrané spoje) a L16 bude presmerovaná. Či bude ponechané ozančenie 16, alebo pôvodné 13, bude jedno.
L15: krúženie cez celé mesto L3 sa skráti tak, že ju nahradí predĺžená L15, premávajúca aj v "a" miesto zrušených spojov linky 3, a časti linky 13
L17: presmerovanie do trasy linky 11, dokonalý preklad
L18: okolo nemocnice premáva L2 a 24, to postačuje. Linku 18 presmerovať teda stredom sídliska Dlhé Hony a zatraktívniť ju
L19: preberie obsluhu aj sídliska Juh I, ušetria sa spoje linky 9
L22: ako písal kvorka, toto riešenie šetrí km, zachováva obsluhu obioch najväčších sídlisk, pričom aj keď dôjde k poklesu na oboch sídliskách, intervalovo to nebude mať na ne dopad. Môže to byť kompletne kĺbová linka aj v "a"
L23 a 28: pri zrušení linky 8 môže dôjsť k doplneniu pre pravidelný celodenný interval a dokonalý preklad
Výsledok: šetrenie + intervaly