kedy sa kupil tento krasavec?
http://www.sadtn.sk/?redirect=photo&path=cms_object/photo/1307_img1_b.jpg
Dufam ze bude chodit do Chorvatska v lete namiesto starej karosičky... ?
http://www.sadtn.sk/?redirect=photo&path=cms_object/photo/1307_img1_b.jpg
Dufam ze bude chodit do Chorvatska v lete namiesto starej karosičky... ?
kvorka
Linkové vedenie:
1 trasa bez zmeny, interval 30/60/60, preklad s linkou 22
2 zrušiť
3 trasa bez zachádzky do Záblatia, z Hanzlíkovskej na Zlatovskú, preklad s linkou 5/15, interval 60/120/120
4 zrušiť, v prípade potreby ako náhradu predĺžiť jeden spoj linky 28 po Kubranskú ZŠ (doteraz vykonávaný prejazdom vozidla z linky 23)
5 trasa bez zmeny, interval 30/60/60
6 trasa Sihoť - žst - Old Herold - Kara - SAD - Záblatie/AUO 30/60/90
7 bez zmeny, účelové spoje
8 trasa po Električnej, 30/60/-, náhrada linka 22*
9 zrušiť, náhrada linka 3
10 Opatová - Sihoť - žst - nemocnica - Karpatská - Nozdrkovce 60/120/120, preklad s linkou 24
11 bez zmeny
13 zrušiť, náhrada linka 3,6
15 bez zmeny 30/60/-
16 bez zmeny, účelové spoje
17 presmerovať ako linku 11, po stanicu (TRENS) 60/60/-
18 bez zmeny 60/60/60
19 účelové spoje, bez zemny, zvážiť obsluhu aj Juh I
20 účelové spoje, bez zmeny
21 trasa Sihoť- žst - Biskupice 60/120/120
22 trasa Juh II - Soblahovská - žst - MAX - Billa - Sihoť, 30/30/30, preklad s linkou 1
23 bez zmeny
24 bez zmeny, posilniť na úkor nevyťažených spojov pôvodnej linky 2 (10)
25 bez zmeny
28 bez zmeny, preklad s 23
50 nočák - trasa bez zachádzky za mosty, alebo len na konci trasy, CP bez zmeny
* úbytok na linke 8 znamená zrušenie spoja v celej jeho trase, zatiaľ čo na linke 22 dochádza len k predĺženiu o úsek žst-Sihoť, čoho dôsledkom je úspora km
Linka 6 by obslúžila Kvetnú aj priemyselnú časť a Záblatie, čo by znamenalo malé zvýšenie km, ale ušetrené všetky km linky 13. U linky 3 by došlo k malému nárastu km o zrušené spoje linky 9, ale skrátenie o zachádzku do Záblatia.
Sihoť: 6,8,10,16,18,21,22,24,28 - oslabenie o zrušenú linku 2,4, úbytok spojov linky 8, predĺženie linky 22 - prepravná kapacita zachovaná, zlepšená dostupnosť
Juh I: 5,11,17,18,19,20 - zlepšená obslúžnosť o preklad 11/17, prípadne spoje linky 19
Juh II: oslabenie o zrušené spoje linky 8 a linku 21, avšak zlepšená obslužnosť v sedle, odstránené súbehy 1/8/22
Juh III: zlepšenie oblsužnosti o preklad, počet bez zmeny
Biskupice: zníženie obsluhy zrušením linky 2, presmerovanie linky 10 zlepší oblsužnosť, presmerovanie linky 21 ušetrí km, úspora v neefektívnych časoch
Opatová: nezmenená kapacita, miesto linky 21 premáva linka 10 cez centrum, zvýšená príťažlivosť MHD
Záblatie: zrušená zachádzka linky 3, oslabenie o linku 13 nahradené linkou 6 na sídlisko SIhoť, zvýšená príťažlivosť MHD, ušetrenie km
Orechové, Istebník: oslabenie o linku 9 kompenzované posilnením linky 3, ušetrené km, skrátenie cestovného času
Kubra: mierne zníženei prepravnej kapacity na linke 1, preklad s linkou 11
Nočná doprava: zefektívnenie spojov, zvýšenie príťažlivosti skrátením cestovného času vylúčením zachádzky za mosty v strede trasy