elektricka sa ma vraj rusit, ale mam tieto informacie z druhej ruky, takze to neber zavazne, to jeden nas "zavoznik" z TN hovoril, jeho tato robi tusim v depe v Teplej
neviem co je na tom pravdy, ale ked uz sa bavite o zelezniciach, vraj rychliky od 1.4. uz nemaju zastavovat v Teplej. Takze o to viac stupne vyznam stanice v TN a myslim ze by bolo rozumne aby sem potom jazdili aj motoraky z Vlarskeho priesmyku a naopak z Chynorian mozu vsetky koncit tu.
súhlasím do bodky. Naviac dodávam, že výstavba stanice niekde na kraji mesta by tiež zvýšili investíciu a bolo by potrebné pretrasovať väčšinu liniek MHD a pod. A to sa dá len za predpokladu seriózneho plánu a nie rozhodovania na kolene alebo systémom o nás bez nás.
A práve preto nie je dôvod zvyšovať NTR cez TN na viac ako 100 km/h, takže nie je potrebné búrať plaváreň, premiestňovať stanicu a neviem čo.
Ale rozhodne nepodporujem aktivistické úchylnosti typu "odsun stanice na kraj mesta" - to asi boli na školení v Brne ? .
Zaujímavé, že v takom Kolíne nad Rýnom sa svoju hlavnú stanicu priamo oproti Dómu odsunúť nesnažia, naopak sa ňou neustále vychvaľujú, ako majú stanicu v centre centrovatom.
krajské mesto to je navyše a ústi tam trať 143, po ktorej sa ľudia môžu dopraviť k IC vlakom. Jednoznačne ak niekto cestuje z okolia Topoľčian a trate 143 do mesta na trati 120 má najlepšie ísť do TN. TN tam má navyše autobusovú stanicu zároveň s vlakovou stanicou, takže ďaľšia nesporná východa aj pre tých čo dochádzajú k vlakom od dedím smerom k hraniciam s ČR.
Opýtam sa aj doma, ak nedojdu naši domov z práce zas otrávení ?
Problém s Trenčínom je nasledujúci (mohol si sa aj doma spýtať):
1) Ak majú IC vlaky v TN zastavovať, nie je potrebné meniť trasovnaie železnice cez TN, búrať plaváreň a stavať novú stanicu.
2) Ak IC vlaky v TN zastavovať nemajú, newch si ŽSR láskavo postaví novú trať po druhom brehu Váhu, môžu po nej jazdiť IC-čka a náklady, aspoň nebudú cez stred mesta rachotiť obuté Wap-ky.
Podľa mňa je TN dosť významné, veľké a železnicu využívajúce mesto na slovenské pomery, aby tam zastavovali aj IC vlaky.
Nevie niekto bližšie aký je problém so železnicou cez Trenčín? Na TA3 sú správy a nejaké protesty sú proti tomu. Zaujímalo by ma teda, či dotyční aktivisti a mudrlanti majú aj približne nápad kde by sa postavila nová stanica a či aj myslia na to, že koľko ľudí by frfľalo jak choré vrany, že stanica je na kraji mesta, ako aj či majú nápad, čo by vyrástlo na mieste súčasnej stanice ?
áno, to súhlasím. Alebo možno by stačilo len predĺžiť L6, resp. jej vybrané spoje, alebo pridať pár spojov a z Juhu spraviť zachádzku pri linke 3, prípadne pridať jej pár spojov. ?
Ved jasne, medzicasom som uz videl stitok, i ked ta 4 na konci je akasi divna... co uz, chyba moze byt i v info co mam ja. Inak v katalogu mate OPEL tn-585bo hodenu, ze bola z prahy a ze bola v MHD v PB. Z prahy bola isto TN-586BO a na MHD v PB bola ona... nie je to info nahodou omylom prehodene ?
kvorka
Ešte ma zaujíma, ako je tam vyriešený označník?