to je tak, keď musí byť linka z každej konečnej na Juhu na Sihoť a z každej konečnej ho chcú ľudia akurát v takej polohe ako na tej druhej, takže : veľký počet liniek = snívaj o preklade!
Dúfam že nový prímátor spraví niečo lepšie s MHD v TN lebo vážne je to katastrofa keď chodievaju aj 3 spoje tým istým smerom tesne za sebou napríklad L2, L8, L18 a všetky idú za sebou a všetky idú na sihoť a potom 15 minút nejde nič!!!
Dnes som opäť mal šancu ísť L11 o 16:05 smer Kubrica. To je jedna katastrofa. Preplnený autobus a na Hasičskej nemakli kde ľudia nastupovať. Nedalo by sa nejako vymeniť kĺbový autobus z L1 o 16:00 z Juhu II na túto L11 a #04 na L1 ??? Toto je najhorší spoj L11 za celý deň.
k tej linke 17 - niekde by som doma možno ešte našiel odchody zo žel. stanice. Linka 17 bola vždy doplnkom k linke 1 (vieš sám že mali spoločnú trasu po stanicu). V tom čase mávala pomerne pravidelný 40 min interval, pričom o siedmej ráno, keď z juhu v "a" išla len jedna jednotka, sedemnástak šla až 2x. Chybou zase ale bolo, že niektoré odchody L1 a 17 si vzájomne kradli cestujúcich, pretože sprekladovanie liniek s intervalom 30min a 40min zákonite vytvára spoločný interval typu: x:10 (17) 15(1), 45 (1), 50(17) a y:15 (1) 30(17) 45 (1) a zase dokola. V každom prípade, bolo to obdobie najlepšej obsluhy sídliska Juh I. ?
Viem, ze to sem nepatri, ale nemate nahodou niekto fotografie Trencina z tych cias, co tu opisujete? Rad by som ich mal v archive. Nejake mam, ale stale malo
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka