to je tak, keď musí byť linka z každej konečnej na Juhu na Sihoť a z každej konečnej ho chcú ľudia akurát v takej polohe ako na tej druhej, takže : veľký počet liniek = snívaj o preklade!
Dúfam že nový prímátor spraví niečo lepšie s MHD v TN lebo vážne je to katastrofa keď chodievaju aj 3 spoje tým istým smerom tesne za sebou napríklad L2, L8, L18 a všetky idú za sebou a všetky idú na sihoť a potom 15 minút nejde nič!!!
Dnes som opäť mal šancu ísť L11 o 16:05 smer Kubrica. To je jedna katastrofa. Preplnený autobus a na Hasičskej nemakli kde ľudia nastupovať. Nedalo by sa nejako vymeniť kĺbový autobus z L1 o 16:00 z Juhu II na túto L11 a #04 na L1 ??? Toto je najhorší spoj L11 za celý deň.
k tej linke 17 - niekde by som doma možno ešte našiel odchody zo žel. stanice. Linka 17 bola vždy doplnkom k linke 1 (vieš sám že mali spoločnú trasu po stanicu). V tom čase mávala pomerne pravidelný 40 min interval, pričom o siedmej ráno, keď z juhu v "a" išla len jedna jednotka, sedemnástak šla až 2x. Chybou zase ale bolo, že niektoré odchody L1 a 17 si vzájomne kradli cestujúcich, pretože sprekladovanie liniek s intervalom 30min a 40min zákonite vytvára spoločný interval typu: x:10 (17) 15(1), 45 (1), 50(17) a y:15 (1) 30(17) 45 (1) a zase dokola. V každom prípade, bolo to obdobie najlepšej obsluhy sídliska Juh I. ?
Viem, ze to sem nepatri, ale nemate nahodou niekto fotografie Trencina z tych cias, co tu opisujete? Rad by som ich mal v archive. Nejake mam, ale stale malo
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
Inak Rybníček totálne prevalcoval Cellera, možno by nebolo ho zlé osloviť s otázkou MHD... ?