Reply on: TomoSK #16145:
OK, ale 7% nie je zrovna úžasné číslo, čakal som pri tom náraste počtu spojov zjavne vyšší počet prepravených, predsa len spojov je viac než len o 7% viac. 23 má ozaj málo cieľov, aby človek nešiel radšej 1,7,8 či 25. Ani mňa ako obyvateľa Juhu žiaľ vôbec neoslovuje, keďže to mám rovnako hore i dolu. A keď tak skôr ráno, cez víkend v podstate nikde, kde sa občas MHD vyberie môj syn (hokej, tenis, motokáry, Laugaricio či Max, nič nie je v trase).Čo tak po vzore vianoc a silvestra urobiť vetvu do Kubrej, vtedy jazdili N1-3 a 16, žeby to v noci bolo rovnaké aj teraz?
tomas153cv
Co ma ale zarazilo je odkaz na clanok, co sem dal Dispecer.
V nom sa pise ze linka cislo 11 nebola vytazena dostatocne, preto pristupili ku presmerovaniu a naslednemu doplneniu spojov inej linky. Moja otazka znie, ze nebolo teda lahsie nechat tu trasu linky povodnu a vynechat 4 spoje za 28 000 eur pre priblizne devat ludi z Kubrej a Kubrice? Existuju exaktne data o tom ze pretrasovanie linky cislo 11 ma rentabilnejsie cisla nez tie ktore su uvadzane vyssie?