Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan007 #15831:
Mali byť tabule na najväčších zastávkach ako Hasičská, stanica, gymnázium, gen. Svobodu či zimný štadión. Nepamätám sa presne ešte ktoré. Škoda, dnes keď sú v busoch obrazovky s informáciami, tak by asi nebol problém to nejako jednotné urobiť. Lebo aj otázka toho prestupu by bola fajn, ak by to tabuľa na zastávke uvádzala.

Čo presne sa urobí na Jesenského na zastávkach?
Reply on: klobasa #15829:
Pamätám sa, že keď tie svoje SADka dala dole, hovorili, že sa bavia o takých, kde bude ukazovať reálny čas príchodu. No a nič. Potom viem, že sa mal spraviť manuál jednotnej pasportizácie zastávok, aj R. Ščepko to navrhoval. Netuším, či existuje, ale vybavenie zastávok sa nezmenilo.

Rázusova: čo sa bude robiť? Je to jedna zo zastávok, kde by som rád videl aj el. tabuľu. Je to z pohľadu Sihote predsa top zastávka.
Reply on: klobasa #15829:
Neboj sa , príde čas aj na tých, čo tu dávajú paprče dolu. Aj na tých, čo presadzujú nie zlepšenie dopravy v kocúrkove. Pracujem na tom aj vďaka mnohým tu. 🙃
Zhrniem ešte ďalšie veci:
- kde sú sľubované el.tabule na zastávkach?
- kde je preferencia MHD?
- kde sú projekty na chýbajúce zastávky? (Niektoré za 10 rokov len vrece kecov, že)
- chýbajúce nástupištia Sihoť IV (tam nie je vôbec nič), Záblatská (bývalá pošta), Kubrá, námestie (mimo otoč)

Ani nezavadené.

Rekonštrukcie: veľmi, veľmi pomalé tempo, a málo. V zozname chýba aj Sihoť IV smer Opatová
Reply on: TomoSK #15827:
Vôbec nie, čítaš aj moje príspevky?
Reply on: klobasa #15826:
Smerujes kritiku na to, ze mesto ide opravovat zastavky na Razusovej so slovami, ze to je zbytocne, lebo je to "ok". Ja ti vravim, ze tri zo styroch zastavok na Razusovej su (alebo v dohladnej dobe budu) v dezolatnom stave.

Preco treba silou mocou kritizovat cokolvek?
Reply on: TomoSK #15825:
Ten čo to schválil isto ide proti. Mesto robí figu. Zbabre na čo siahne, sľuby nedodržuje. Máš málo príkladov čo tu máme? Či si platený aby si im vylepšovala imidž?
Reply on: klobasa #15823:
Mne to pride, ze ist proti... comukolvek, najma mestu, za kazdu cenu. Razusova je ok??? Minimalne zastavka Obchodna akademia smer mesto je tak rozmlatena, ze az, uz sa tam aj uvolnuju jednotlive casti.
Reply on: draxter #15817:
Nemôžem sa v odborných veciach stále rýpať. Veď sú tu profi odborníci, ba aj na cezhraničnej úrovni. Keď niet miesta na ďalšiu trať, je miesto v existujúcej trati. Nie je skôr záujem a to ma veľmi mrzí. Futbalový štadión , či železná opacha alebo iné kultúrne veci tu frčia, lebo Rybníček a spol. Aj som chcel pomôcť prekonať údajnú brzdu cesty popri muničáku a záujem zmizol. Prečo asi? Nie je vôľa. A obyvateľ je ticho. Radšej sa uskromní a trpí. Nuž . 😷
Reply on: draxter #15810:
To fakt? Diletantstvo. Prázdne sľuby. Žeby posunuli MHD na nový level a niečo aj zlepšili, to nie. Reko sú fajn, ale zrovna Razusova je ok. To nemohli Sihoť IV alebo Saratovsku?
Reply on: lapo127 #15819:
Kedy? Po roku 2030. Kde? Od TOSky (Pred Poľom - poza Hasičskú, Električnú do Belej a na Juh
Reply on: Pablo #15816:
Veľmi obecne som sa dnes na toto spytoval odborníkov a nebolo to vylúčené. Miesto tohto sa ukázali v odpovedi
- financie na toto
- využívanie takéhoto vyhotovenia
Reply on: lapo127 #15819:
Územný plán už dávno prestal byť záväznou normou. Vždy ho pomenia, stačí ak príde dobrý mecenáš. Nič v zlom.
Reply on: draxter #15817:
Uzemný plán počíta s električkovou traťou?Kedy, kde???
Reply on: draxter #15817:
Pre TN by boli relevantné trolejbusy, náklady koľajovej dopravy pre neexistencii územnej rezervy a veľkosť mesta sú nereálne. Naopak, pri zvýšení cien plynu, dajme tomu 4 násobne, sa súčasné autobusy stanú ďaleko nevyhodnejsie a trolejbusová sieť aj po spustení 4.bloku v JEMO bude mať nielen ekologicky, ale aj prevádzkovo navrch, pričom náklady si nižšie na výstavbu než koľajové.
Reply on: pešiak #15815:
Nie je územná rezerva vedľa trate 120 a na koridore ti tretiu koľaj (rozumej do splietky) nik nepovolí. Legislatívne možné, technicky nie. To už by som skôr videl, ako kedysi boli plány, popri ceste I. triedy...ale je to nereálne, hoci územný plán mesta počíta s električkovou traťou v samotnom meste.
Reply on: pešiak #15815:
Technicky nereálne, nakolko trez je uzkorozchodna
Reply on: draxter #15812:
Včera sa už oslavovalo, miesto dopravy bude tá Rybníčková vysnená kaviarenská opacha.
No mám inú otázku . Predĺženie TREŽu z Trenčianskych Teplíc do Trenčianskej Turnej priamo po železničnej ceste . Zastávky ako vlak + pri Fiate, NS Laugarício. Tuším od 01.01.2025 sú legislatívne povolené (ustanovenie § 2 ods. 6 zákona o dráhach). Už aj s „Lokálnou dráhou a tiež Turisticko-hospodárskou dráhou,,.
Električka by behala po súčasnej koľajovej dráhe Technicky neviem ako ,ale všetko sa dá. Bol by to začiatok električkovania v kocúrkove.🙄
Reply on: milan007 #15801:
Áno, vnímam to, čo malo byť pozitívom zaaaaaaasadnd negatívne. Moja trpezlivosť s tým skončila, trikrát som skúšal prestup, trikrát nadväzujúci spoj v čudu
Reply on: draxter #15812:
Toto keby dodržali, ale len sľuby na meste a výsledok je, že nič sa neurobilo do roku 2025 v centre. Ani stanica. A posrali územné na cestný most. Šľak to trafí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.