Reply on: draxter #15559:
Novoročné vyhodnotenie:a) oficiálne 50, inak však linka na polnocou omšu 98, čo je však len neoficiálne
b) 15.7.1989 na trase Juh III - Kubrá
c) 12
d) áno, od jej vzniku
e) 28
f) Trenčianska Turná (2) a Zamarovce (4,14)
g) čierna gulička
h) TN-Soblahov
i) biele tyče. Áno, aj veľké vetračky, obložený umakart a biele držiaky na sedačkách
bonus: bol to ďábel
capaCity
Sihoť, Max?
Hlavne, že sa tu viacerí navážajú do Dopravy na Považí, aké mali luxusné podmienky pri reorganizácii, že nemuseli šetriť km, ale navýšiť km prostredníctvom predĺženia 2 do Opatovej je už v poriadku?
Po nejakej dobe sa uvidí, či si 4 nájde cestujúcich do Opatovej, ale predlžovanie 2 na Sihoť určite nie je riešením. Tým, že sa 2 a 23 skrátili po stanicu sa podarilo zahustiť intervaly všetkých ostatných liniek na Sihoti a vytvoriť oveľa lepšiu ponuku ako bola, prečo to tu stále niektorí nedokážete pochopiť? Radšej predľžiť 2 do Opatovej raz za hodinu a zničiť to čo sa v reorganizácii podarilo? Naopak, 2 je ideálna v dnešnom CP po stanicu a osobne by som na nej ušetril km spôsobom, že by som úplne zrušil zachádzky na Biskupice námestie a Biskupice cintorín a nechal ju trasovanú cez Noviny len do Nozdrkoviec, aj vzhľadom na plánovanú bytovú výstavbu za Nozdrkovcami. Predsa celé Biskupice môžu využiť hustú ponuku spojov SAD, ktorých jazdí cez Turnú oveľa viac, ako okolo Tesca. A Biskupice cintorín by mohla nahradiť zastávka pri kruhovej križovatke na Karpatskej.