Reply on: mikeska #15610:
Pre nás je dôležité, že aj keby sme zvolili metódu porovnania priemeru na spoj - s vedomím, že toto porovnanie je skreslené posilnením linky, je jednoznačné, že na tejto trase linka slúži väčšiemu počtu cestujúcich. Vývojový trend je teda pozitívny a nie je dôvod sa zaoberať návratom do pôvodného stavu.Netreba tiež zabúdať na nejakú základnú logiku, že spojenie sídlisko - nákupné centrum má potenciál byť silnejšie než rurálna časť - obchodné centrum, lebo je to dané počtom obyvateľov. Už mi to trochu pripadá, akoby sme polemizovali o tom, či má linka 25 chodiť na Juh alebo do Soblahova.

mikeska
Strasne ma ale zaujima ta najvhodnejsia metoda porovnania, konkretne tychto udajov, ktore boli zverejnene aj na webe mesta bez prepoctu na spoj, bez ohladu na navysenie spojov a tym aj zvysenia nakladov.
"V starej trase využívalo linku 1 z Kubrej 169 cestujúcich denne v jednom smere, čo je len približne 4,84 cestujúceho na spoj. V novej trase využíva linku 1 zo Sihote 243 cestujúcich denne v jednom smere, čo je o 44% viac oproti starej trase. Spojov však pribudlo, na spoj prepravujeme približne 5,17 cestujúceho."