Reply on: milan005 #15592:
Už len na tvrdení, ktoré ponúka dva spoje za deň do Kubrickej doliny a spoločný 7,5 minútový interval z centra na Juh, pričom jednotlivé vzdialenejšie vetvy Juhu sú od seba prinajlepšom 20 minút pešo dáva poznať, aký priepastný rozdiel je medzi Tvojou filozofiou linkového vedenia a našou filozofiou linkového vedenia. Ja to rešpektujem, ale o takéto pochopenie by som poprosil aj ostatných diskutérov. Lebo, popravde, netuším, kam celé tieto diskusie vedú. Respektíve viem, nikam, točia sa dlhé mesiace a mesiace stále dokolečka v kruhu, stále sa riešia tie isté témy, tie isté problémy a "problémy". Vytrhávajú sa z kontextu (nemierim na Teba, milan005) slovné spojenia alebo časti viet tak, aby to podporilo tu neustále omieľané tvrdenia a zistenia či už pri Kubrici, 2ke alebo 7ke.A dovolím si ešte k prípojom, milan007 - vo štvrtok a piatok som robil 4/11 a s výnimkou jedného prípadu vyšli prestupy vždy. Suseda si sa pýtal asi podobne, ako tých detí z gymnázia v príspevku #14757.

Michal Mazánik
Podiel prestupov na náraste počtu cestujúcich sa nedá exaktne stanoviť, nepovažujeme však tento podiel za výrazný, pretože:
a) prestupom boli nahrádzané slabé prepravné prúdy, napríklad asi najvýznamnejšie zrušené priame spojenie Sihoť – Zámostie cez víkend malo dokopy okolo 70 cestujúcich za deň za oba smery spolu,
b) prestupy najmä počas novembra neboli veľmi využívané z dôvodu ich nízkej spoľahlivosti v úvode prevádzky, na dátach z APC sa preto zásadným spôsobom pravdepodobne neprejavili,
c) aj v pôvodnom grafikone niektorí cestujúci museli prestupovať, napríklad na trase Kubrá – MAX – Zámostie alebo Priemyselný park – Juh cez víkend, pričom tieto spojenia sú dnes naopak priame.