Zmeny za mňa celkom ok. U 23 sa potvrdilo, čo sme hovorili, 1 a 8 sú blízko odchodmi a 23 nemá šancu. Tuším draxter písal, že N2 tam vychádza spoj celodenné, a je tu. Zrušenie poslednej 3 je asi vecou manipulačného presunu, náhrada za 16 je N3 - tu ma mrzí, že neboli vyslyšané hlasy, aby sa dalo po 22:00 ísť od Maxu z kín za mosty celotydenne (v "x" ide spoj 21:43 a potom už nič). Zaujalo ma, že 16 o 22:20 ide len po stanicu - kam ide voz z nej? Nemohla ísť celú trasu? Pretože ani tá po 23:00 nejde celú trasu (áno, potom je tam N3, ale tá nejde od Maxu).
Na a zásadne je mínusom tá brutálna doobedna diera na linke 7, to je ozaj "intervalové" riešenie....
Ospravedlnenie
Prepáčte prosím, nechal som sa uniesť celkovou problematikou mesta Trenčín- kocúrkova. Táto stránka je predovšetkým o doprave ako celku, teda doprave pre verejnosť. Ja som verejnosť a snaha bola poukázať na širší rozmer problematiky dopravy ako takej a predovšetkým v kocúrkove. Veľmi si vážim príspevky všetkých, určite budú menovaní v inej téme spoločenského života. Prajem všetkým veľa úspechov v osobnom a pokiaľ ešte slúžia aj pracovnom živote.
A prepáč zabudol som, tvoja odpoveď ma ohromila. Ja sa predsa vyjadrujem o
- nemožnosti si predĺžiť parkovaciu kartu a
- bez záruky, že zaparkujem, keď mám parkovaciu kartu
Nepresadzuj teda nejaký Kyjev a Ámeriku, tu sme doma v kocúrkove.
No prepáč, ale to snáď nie je pravda? A čo má spoločné s týmto nejaký Kyjev? Zložití sú iba ľudia a hlavne tí, čo majú iné záujmy ako sa starať o potreby obyvateľov mesta a občanov, či?
Nech sa budujú mosty, cesty a parkoviská... a skončíme ako v USA s chronicky zapchatými desaťprúdovými diaľnicami a totálne mizernou a zničenou verejnou dopravou. Kto nechce chodiť ďaleko, stačí sa ísť pozrieť do Kyjeva.
Občas pri sedliackom rozume natrafíš na to, že na zložitý problém hľadáš jednoduché riešenia.
Teším sa, že konečne môžeme aj diskutovať. Skúsim oponovať takto:
1. Okrem sedliackej hlavy je tu predsa právna záruka -Ústava tu Čl. 20
(1),, Každý má právo vlastniť majetok. Vlastnícke právo všetkých vlastníkov má rovnaký zákonný obsah a ochranu,,.
Auto je potreba v dnešnom svete a obzvlášť tu v kocúrkove.
2. Ja som spomenul iba garantovanie, že po roku platnosti karty dostanem novú - nie je. Keď sme pritom, tej garancii, tiež nie je garantované, že ak máš kartu - vôbec zaparkuješ. Skús to spraviť pri inom obchodnom vzťahu a uvidíš ako narazíš - nič v zlom. Veď na tomto sa predsa dejú samé podvody. Zaplatím a - nemám službu, či parkovacie miesto.
3. Vôbec som netvrdil, že sa tu namýkam pre zaparkovanie auta 3 m od bytu - to si si u mňa naozaj vymyslel.
No a čo vlastne obyvatelia požadujú? Nuž iba to, čo dnešná doba prináša. Nech sa teda budujú cesty, mosty a parkoviská a nie železné opachy , či to, čo nie je momentálne také akútne.
Finálna podoba zmien bola uzavretá včera, všetko bude zverejnené v zákonnej lehote 7 dní. Aktuálne sa sprocesováva zverejnenie na jednotlivých komunikačných kanáloch mesta a dopravcu.
Nehovorim o pravde a ani dokonca o rezidencnom parkovani, skorej o parkovacej politike vseobecne. https://trencin.sk/aktuality/zmeny-v-parkovani-od-18-marca/
Tu je napriklad popisany zamer mesta. Samozrejme aj v hafo inych clankoch. Pise sa tam v podstate to co som napisal ze cielom je znizit pocet aut.
Mimo tému parkovanie, je už niekde zverejnený cp platný od 15teho? Dni bežia, do zmien je necelých 9 dní, netuším kolko dopredu to musia zo zákona zverejniť, ale vobec ma neprekvapuje ze som to nikde nenasiel. Alebo som zle hladal? Ak to niekto nájdete, prosím dajte link
Ešte mám dotaz: aktuálne platné CP (od 1.11.2024) nemajú špeciálnu úpravu 24.12. ani 31.12., dokonca premávka medzi 23.12. a 7.1. je "11". V TN info niečo zvrzané bolo, ale kedy sa to dozvieme, ak to je už známe, nemuseli by sme zase čakať na posledný deň lehoty....
No práve tie tri karty na byt sú problém, lebo tu vstupujú nájmy, spoluvlastníctvo a pod. (napr. štvorčlenná rodina, všetci dospelí majúci auto a pracujúci, nie sú porešení rovnako, lebo jeden má čeirneho Petra) v zmysle zásady kto prv príde, ten prv berie. Na druhú stranu rezidenčné parkovanie nezaručuje, že bude k dispozícii miesto.
Nemáš pravdu, pokiaľ ide o rezidenčné parkovanie, cieľom nie je znížiť. Ale aby zodpovedal počet kapacite. Na druhú stranu sú z toho nie nezanedbateľné príjmy, a o tie by sa mesto pripraviť nechcelo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
henko151
Ale vidím v ňom potenciál od vlaku Ex 630 Tatran a R 737 Považan.