Reply on: kvorka #15240:
Hlavne norma má vskutku len odporúčací charakter. Lebo ozaj môže byť, že treba zastávku niekde, kde to nevydá. Ale velkorysejsie robiť nie je problém. Od vodičov však vidíme, že skôr je problém kvalita prác, asfaltu, výšky a pod.
milan005
Samozrejme nie len to, ale napr. kto ide zo stanice od vlaku do Zlatoviec alebo opačne, na vlak, by si týmto skrátil cestu (krúženie ešte aj cez Rybáre) o 8 min.
Pri rozmachu danej štvrte to stojí za investíciu a je škoda že sa na to nemyslelo už pri výstavbe cesty ako aj všade inde (Žilinská smer Pred polom, napojenie Zlatovskej na diaľničný privádzač, zánik zastávky autoservis pri výstavbe kruh. objazdu, ...).
Niekedy to pôsobí dojmom že po dostavaní cestnej siete príde precitnutie, "aha, veď my tu v Trenčíne máme aj nejakú verejnú dopravu, ktorá potrebuje niekde zastavovať". Len potom už je problém náprava.