Reply on: draxter #13652:
Základná trasa jedničky je Sihoť - Max - stanica - centrum - Inovecká - Generála Svobodu, tzn. všetky spoje pôjdu vždy na Juh II. Vybrané spoje sa na Juhu II otočia a budú pokračovať smer Juh I, tj. pôjdu po trase Sihoť IV - ... - Ku štvrtiam - Pod Juhom - Mateja Bela - Generála Svobodu - Mateja Bela - Cintorín Juh - Jána Halašu - Saratovská.Napríklad v režime c by sa malo jednať zo Saratovskej o odchody 4:47, 5:47, 6:52, 7:52, 8:47, 9:17, ... int. 30', ... 12:47, 13:22, 13:52, 14:22, 14:52, 17:17, 19:17, 21:17, 22:17. Koncipované tak, aby jednak vozili ľudí v "seniorských" časoch po Juhu, zároveň aby vozili v ranných hodinách na Ex Tatran smer BA a R Považan smer Žilina. Príchody 9. alebo 14. minúta na stanicu, odchody vlakov buď 23 alebo 26, čiže v pohode stíhateľné.
V opačnom smere vychádzajú príchody na Saratovskú na obrat, tj. spravidla 4 až 7 minút pred odchodom smerom do mesta, v poobedných hodinách je to zamerané na odvoz od vlakov s príchodmi v 35. a 37. minútu, ochody 1 smer Saratovská sú po ukončení polhodinovky až na Saratovskú zo stanice o 16:55, 18:52, 20:52, 21:51, tj. opäť pohodový 15-minútový prestup. Pri štandardných meškaniach vlakov je to tak akurát, reálny prestupný čas bude spravidla menší.
ZeroDF