Teraz ku zastavkam, kedze ich ma pribudnut kolko? 14 novych? Chlapci, som na MHD 17 rokov....pozrite si zastavku PP2 v smere do PP , Sihot 4 v smere do Opatovej a aj K vystavisku kde nebezpecne trcime do cesty zadnou castou busu odkedy sa stred vozovky upravil pre bezpecnost chodcov a zo zastavky sa ubralo pre jazdny pruh.... Oznacnik vam tam dam aj hned ked ich budem mat... ale vybuduju sa ku nim aj ostatne veci? Kedy.....Dufam ze uz konecne k plneniu slubov tentokrat aj dojde a tych 14 zastavok bude mat vsetko potrebne a hodne urovne krajskeho mesta...ostatnych predrecnikov ako Milan 007 chvalim za postrehy, terba to skratka vyladit , nie cestujucim skodit ale ulahcit cestovanie. My odjazdime co sa po nas bude chciet hoci aj na spiatocke

TomoSK
linka 2: pre "Sihoťárov" už nebude predstavovať základné spojenie s nemocnicou, keďže tohto spojenia sa ujmú linky 4, 11 a 24. To znamená, že 4/11 majú v špičke 15 minút, v sedle 30 minút, 24 štartuje po ôsmej hodine s intervalom 30 minút, tj. v rannej špičke aj v čase sedla bude zabezpečené spojenie s nemocnicou v počte 4 spoje za hodinu. Zastávka Za nemocnicou teda je príjemným bonusom, nie je však nevyhnutná - so zastávkou sa pôvodne počítalo, nateraz bol vyslovený nesúhlas od ODI, hľadá sa riešenie. Tu to asi tak poviem, že ešte chvíľku potrvá, kým vyspelé riešenia budú akceptované aj na Slovensku, nakoľko obehnúť autobus v zastávke je na Slovensku základné ľudské právo.
linka 23: nekonečne diskutovaná téma v tejto diskusii, preto asi nemá zmysel ju ďalej rozvíjať a obhajovať, nakoľko niektorých diskutujúcich nikdy nepresvedčíme. Na prezentácii bolo zodpovedaných 38 otázok, pomerne intenzívne začali prúdiť podnety aj na mailovú adresu, no vyslovene kritika na spojenie Sihoť - Východná sa zatiaľ neobjavila.
Zámostie -> Laugo: 7 rokov, od roku 2017 do 2023, jazdila zo Zámostia do Lauga počas pracovných dní linka 31 v počte dva spoje za deň, počas víkendov linka 27 v počte tri spoje za deň. Je toto skutočne lepšia ponuka, ako každú pol hodinu s prestupom? Ak trvám na priamom spojení s obchodným centrom, mám k dispozícii linku číslo 6 do ZOC Max. Prečo trváme na nákupe v Lidli na Bratislavskej, ak v Zámostí máme aj druhý Lidl, a to pri Old Herolde, ku ktorému bude premávať priama linka z celého Zámostia?
linka 1 na Juhu: bolo to vysvetľované v prezentácii, do 14:30 každú polhodinu, v ostatných časoch a počas víkendov od/k Ex Tatran.
linka 4 a Opatová: na základe čoho je tvrdené, že je ten interval totálne zbytočný a aj 60-minútovka je na linke 4 veľa? V súčasnosti ani nechodí do Kubrej (kde je kostol, škola), a spoje ráno premávajú v 15-minútových rozostupoch s nasledujúcimi frekvenciami, odchody z Majáka - 7:11 Saratovská 19,7 cest., 7:26 Saratovská 28,3 cest., 7:41 ZŠ Kubranská 35,2 cest., toto sú tie nízke frekvencie cestujúcich? Ak je niekde dopyt, prečo by sa to tam nemalo v rozumnej miere posilniť? V celodennom merítku ide o 5 spojov navyše, pričom ešte odpadne nutnosť viesť vložené spoje na ZŠ Potočná.
linka 4 a 11: spojenie k lekárom na Súvoze zostane zo zastávky Pred poľom, spojenie s dvoma lekármi Pod sokolicami zanikne, no vznikne spojenie so štyroma lekármi a denným stacionárom na Sihoti. Nedá sa vyhovieť všetkým, no vo výsledku by si viac cestujúcich malo polepšiť, než pohoršiť. A požiadavky občanov na spojenie Kubrice a Kubrej so Sihoťou napríklad tak, ako má aj Opatová v súčasnosti cez linku 4, sú za nás absolútne legitímne.
Spojenie k vlakom: Nalejme si prosím čistého vína a vráťme sa osem rokov dozadu na prezentáciu novej koncepcie MHD. Milan005 ako prezentujúci sám cestujúcim odporúčal, aby sa pri doprave k vlakom a od vlakov nebáli používať aj zastávku Obchodná akadémia, ktorá je v porovnateľnej pešej dostupnosti, ako cesta od nástupišťa vlakov na zastávky PAL. A my sa s týmto tvrdením absolútne stotožňuje a úplne s ním súhlasíme.