Ja dúfam, že aj vzhľadom k tomu, že sa jedná o najnovšie vozidlo (teda v záruke) tak bude jazdiť čo najviac a teda práve najmä na linkách 1,6,8,11. Som zato, aby sa urobil poriadok v garanotvaných NP spojoch a aby sa vyznačilo minimálne 2/3 spojov, ktoré vykonávajú NP/LE vozidlá. K tomu nám voz #22 pomôže, pretože neviem ako sú urobené vzory, ale mali by sa upraviť istotne. Dnes sú najkapacitnejšie vozy na víkendovú premávku Citelisy, ale jazdia len 3 bežne (teda 2 po nehode). Pri súčasnom vozovom parku by som si vzory predstavoval asi nejak tak, že okrem záložákov, dajme tomu #01 a #02 by mali garantovane jazdiť zvyšné NP/LE vozy #03 až #22 v počte 18ks tak, že by víkendová výprava čítala maximálne 4ks B952E. Ostatné vozy na víkendovú potrebu cca 16 vozov by mali byť vždy NP/LE a aj by sa podľa typu vozidiel mali prípadne striedať, ak vozidlá jazdia víkendy na striedačku. Výsledok by bol potom oveľa lepší oproti súčasnému stavu, kedy jazdí veľa B952E v žalostnom stave.
Jacob
Zároveň ak nasadili nový Crossway na linku kde neprejde po jej celej trase, tak prečo tam nasadili ten autobus? Určite museli vedieť, že proste výškovo sa nezmestí na Potočnej, a typujem, že ľudia na zastávke kde mal stáť ale nestál tak ako vždy neinformovaný, informácia, že autobus nejde cez tú a tú zastávku je pekné, že bol v novom Crossway-i, ale pokiaľ viem tak tí čo stoja na zastávke kde nestojí tak asi to nemajú si ako prečítať.
A toto je ďalší problém u SAD-ky, hrozná informovanosť, napríklad mne sa stalo, že raz ráno mal ísť autobus linky č. 5 zo zastávky Dlhé Hony o 7:15 ak sa nemýlim tak nejako chodieval, a potom chodieval ešte o 7:32 (dodnes chodí už iba 7:32), a autobus neprišiel a potom prišiel až ten ďalší o 7:32 a dosť narvatý, a nikde som nedokázal dočítať sa, že predtým autobus bol pravdepodobne zrušený. A tiež prípad zo dňa 9.1 kedy tu bola fotka, že linka č. 11 bola presmerovaná na Gen. Svobodu, tak určite ľudia čo čakali na zastávke Saratovská pri parku určite nemali ako zistiť, že prečo autobus neprišiel. SAD-ka by mala začať takéto situácie riešiť, načo má potom webstránku keď tam aj oznamy o neobsluhovaní zastávok a takto dáva neskoro možno aj neskôr ako na stránke trencin.sk, zároveň ak je to možné toto nejako zistiť v aplikácii Ubian tak aj tak, každý o nej zase nevie.