Reply on: Jacob #10466:
Mne WiFi už viackrát išla aj v autobuse s nápisom "Porucha WiFi". Podľa mňa je to myslené tak, že tam máš ty zavolať a nahlásiť, ak sa porucha vyskytne (podobne, ako je to s verejným osvetlením). V takom prípade tam ale mali dať "Porucha WiFi? Volajte:"
MA MHD
Oficiálne by malo stačiť na to, aby vodič zastal, že cestujúci stojí v priestore zastávky. To je pravda. Avšak v prevádzke v TN som sa viackrát stretol s tým, že vodič nezastavil s odôvodnením, že cestujúci nezamával rsp. nezdvihol ruku.
Aj ja vždy radšej zdvíham ruku a naozaj sa mi potvrdzuje, že ak človek nezdvihne ruku, vodič nezastaví, hoci stojí viditeľne na zastávke.
Takže podľa mňa jednak pre informáciu a jednak zo zvyku cestujúci je lepšie, aby to mali nalepené na označníku na očiach.
A samotné hlásenia vo vozidlách sú tak potichu, že cestujúci sa nemôže spoľahnúť, že ho bude počuť ?