Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MinoSUN-55 #7244:
Vraj uz o dva tyzdne od Soboty 18.8. to ma byt spustene,no su to neoverene spravy...vydrzte chalani,ved sa to zverejni v tyzdni...,zmeny zmien:) uvidime,aj ja sa nechavam prekvapkat;)
Prosím vás, kedy má prísť do platnosti nový cestovný poriadok? A aké veľké zmeny sa v ňom chystajú? Ďakujem. ?
Reply on: kamaquashy #7242:
Ale no,ono vyznam to ma tu napisat dobre napady,i ked lepsie by bolo dat hlavy dohromady,dat to vsetko na jeden papier a poslat priamo do SADky tym spravnym ociam a rukam!!! Teraz uz bude asi neskoro,no o dva - tri rocky sa bude cestak zhotovovat urcite na novo koli novemu mostu,SADke na stanici a pod. a potom mate sancu na riadnu robotu na tom-podnety ,navrhy,pripomienky...dobre napady su vzdy vitane!!!
Reply on: kvorka #7241:
Ja neviem kolegovia ? ze vas to bavi, rozoberat temu cestovneho poriadku. SADka si aj tak spravi, to co che ona, nie to co chcu ludia. Ved sa pozrite do minulosti. Kolkokrat sa zaujimali o tie vlaciky, co tu chodia stale za sebou? A tych nezmyselnych veci. To sme tu uz rozoberali velakrat. ? Idem radsej ? Dobru.
Reply on: draxter #7240:
veru sa s tým dá celkom súhlasiť, človek chce na jednej strane kvalitné spojenie (t.j. v TN v špičke 10min), na druhej strane sa nie vždy dá slušne preložiť linka s linkou, a ešte k tomu aj kapacita vozidiel. Možno ak by sa dali čítačky ku všetkým dverám, skrátila by sa jazdná doba linky 1 pod 30 min, čo vidím ako zásadnú vec pre správne obehy kĺbových vozidiel. Tie by som riešil prejazdmi po linkách zo spoločných konečných (Juh II - Zlatovská - Sihoť IV), kde je možnosť odísť aj na inej linke ako vozidlo príde.

Nočák je v piatok dobre využívaný, ale tiež podľa mňa stráca na atraktivite tým, že vlastne slúži len pol mestu od centra na Juh, pričom Sihoťár sa dostane len na stanicu - ďalej už nie. Ja tiež navrhujem zachovať súčasný rozsah nočnej dopravy, ale konečná nech je na Juhu alebo na Sihoti, aby sa dalo aj opačným smerom cestovať po meste. ?
Reply on: milan001 #7239:
no nemáš zlé myšlienky, tak sa k tomu vyjadrím. V zásade máš pravdu s Juhom i Sihoťou, momentálne to až na niektoré vybrané hodiny tak aj je. Áno, možno práve Juh by mohol byť podvečer trošku lepšie poriešený, pretože po tom, ako končí interval 15 min na linke 1/22 a 20 min na linke 8 je tých spojov málo.

K využitiu kĺbových autobusov: určite linka 15, to je bez debaty. Pokiaľ ide o ostatné linky, tak 1,8,22 sú najlepšie. Ja som svojho času navrhoval predĺžiť 22 až na Sihoť, či už zadom okolo Maxu a Billy alebo predom (tzv. linka 8 so stanicou). Ktovie ako by sa tento nápad pozadával, veď linka 8 svojho času jazdila aj na stanicu.

K linkám 8 a 18: tu by to chcelo možno vrátiť stav z pred roku 2000: linka 8 jazdila x:55 a linka 18 jazdila x:25 alebo x:35. Vyhľadám starý CP a hodím to sem. Zaujímavé je, že vetdy linka 8 jazdila medzi 14:00 a 19:00 v intervale 20min, a to je možno dnes problém, pretože špička nie je len do 16:00, ľudia dnes rovoa do 17:00, 18:00 bežne.

K linkám 2,10,24: rozhodne vylúčiť súbeh a trochu zoptimalizovať vo vzťahu k využitiu. Tvoje riešenie ma nenapadlo, ale v podstate má logiku. Potom to ale urobme jednoducho: spoje idúce do Nozdrkoviec nech ostanú tak ako sú na linke 2 a všetko ostatné nech je linka 10.

K linke 50: aj tvoje riešenie by bolo možné, ono je to vlastne len formalita, preunúť konečnú zo stanice inde. Viac km to nebude, časovo to bdue tiež rovnaké. Ja by som ešte pridal zastávky na znamenie po celej trase. To by bol krok ku konkurencieschopnosti k Taxíkom.
?
trochu som rozmýšla, že čo majú vlastne zmeny v MHD priniesť. Znížiť odjazdené km? Asi ani nie, veď mesto je za zachovanie poštu objednaných výkonov. Podľa mňa by malo byť cieľom prilákať ľudí do MHD. To sa dá v podmienkach Trenčína rôzne. Čo by sa mohlo ako prvé urobiť je domontovať čítačky k tretím i štvrtým dverám autobusov. Potom dať prestup pri čipovej karte grátis do 40min. A na záver trochu presporiadať cestovný poriadok, aby nebolo toľko prejazdov. Držal by som sa pritom asi niekoľkých základných myšlienok:
1. z Juhu II musí ísť bus každých 10min, večer aspoň každých 20 min
2. zo Sihote by tiež mal ísť bus každých 10-15min, večer aspoň 20 min
- keďže pri navrhovaní trasy by mali byť spájané končené zastávky s približne rovnakou frekvenciou, ideálne spojenie je Juh II - Sihoť IV (dnes realizované linkou 8 a doplnkovo linkou 21), prípadne spojenie Juhu II a stanice (linky 1 a 22).
- využitie kĺbových autobusov je celodenne najvýhodnejšie práve na trase Sihoť IV-Juh II (8), stanica-Juh II, v čase dopravných špičiek aj na linke 15. Otázna je vzájomná konkurencia liniek 8 a 22 v úseku Juh II-centrum. Neviem, ako sú vyťažené kĺbové autobusy na linke 22 v jednotlivých častiach dňa. Taktiež rátať s tým, že bude zrušené nezmyselné zdvojenie na linke 18 a 8 (t.j. odchody zo Sihote 3 min po sebe). Klesajúci počet cestujúcich na linke 2 by som zohľadnil pri linke 24. Až na posledné 2 zastávky majú totiž totožnú trasu. Preto by som možno urobil toto:
- linka 2 bude slúžiť len pre spoje do Nozdrkoviec
- linka 10: keďže cez Biskupice ide dosť spojov PAL, prioritu by mala mať oblasť Novín, Karpatskej a Biskupickej ul. Uvažoval by som preto nad presunom niektorých spojov linky 2 do linky 10 aj cez víkend (každý druhý) a aj cez pracovné dni (súčasný počet 4 spoje je nedostatočný). A odstrániť akýkoľvek súbeh liniek 2,10 s linkou 24.
- linka 24: prípadne sa navýši tam, kde sú spoje liniek 2 a 10 nevyužité v koncových zastávkach

Už sa to tu debatovalo, nočná linka by naozaj mala byť preto, aby sa spojenie cez mesto dalo realizovať v oboch smeroch, niečo ako N8 so stanicou by bolo ideálne.

Rád si vypočujem kritiku. ☺
Reply on: kamaquashy #7234:
v prvom rade si rozbíjajú vlastné autobusy, keďže vlastnia 49% SAD TN. Už len preto je nepochopiteľné, že povrch je taký, aký je ?
Reply on: linka10 #7236:
asi áno, predtým to bol spoj 05:00 (05:05), takže pri jeho posune to asi tak bude.
Reply on: milan002 #7235:
Myslím, že to môže byť linka 1 s odchodom 4:50 z Juhu.
chalani, na ktorom spoji začína prvý kĺbák v TN?
Reply on: kamaquashy #7233:
Mimochodom, skusal som najst kontakt na SIRS, ze sa skusim opytat aj tam. Ta firma nema ani e-mail, ani www stranku. Takze im musim napisat list. To viem, ze odpoved mi tento rok uz nepride. Co uz
Reply on: draxter #7232:
Ocividne je to mestu TN, Kraju TN, SAD TN a SIRS ZA jedno. Chodim tade kazdy den do prace a nic.
Vid moj prispevok : #7230. Kedy to bolo? 18.7. Úprava vytlkov prebieha.24.7. Vytlky su stale. Akurat to uz nie su vytlky ale poriadne jamy. Prestalo prsat, uz to je aj vidiet. Zajtra ma prsat. Zase ich nebude vidiet a zase budeme cvachtat do dier, najma ked pojde bus smet sihot a ja pojdem na stanici dole z vozu. Asi sa radsej preveziem na sihot a odtial peso naspat na stanicu. Dobru noc. Dakujeme
?
Reply on: Marek6283 #7231:
nebodaj je stanica s novým povrchom? Lebo tie diery čo tam sú veľmi "prospievajú" našim NP a LE vozidlám ?
? vytlky uz nevidno-prsalo ? ,vidis to,a tu na strkovej ceste cez byvaly VUO niekto minul do jam paradny asfalt len tak...mohol byt na stanici kde je ho treba...
Takze sa vratim k mojmu prispevku o stanici. Pisal som staznost na trencin.sk a dostal som takuto odpoved :

Benjamín Lisáček, útvar interných služieb:

Autobusová stanica nepatrí mestu Trenčín. Za jej údržbu a opravy je zodpovedný majiteľ SIRS - Development, a.s. Žilina. Na základe informácií od uvedenej spoločnosti oprava výtlkov už prebieha.

Co znamena, ze firma SIRS asi pouziva neviditelne stroje skonstruovane zo stihaciek STEALTH, zo Zilinskeho letiska, kedze zadne stroje nevidno a takisto aj ludi, co opravuju vytlky. Americania sa zase maju co ucit!! ?
Chalani-manici ? ,citim vo vzduchu koniec linky c.10,preto by nebolo zle behom najblizsich dvoch tyzdnov si odfotit autobus na Novinach,z Karpatskej je aj krasne vidno nas hrad!!!=na pamiatku.
áno, je to vskutku vzácne, preto opätovne musím poďakovať autorom týchto exkluzívnych fotografií. Najmä u starších vozidiel, ktoré menili špz za ečv to vyzeralo spočiatku beznádejne. Dnes poviem, že sa ani zďaleka nejedná o všetky Ikarusy, ktoré zasiahli do MHD Trenčín, ale len o Ikarusy z rokov 1993 a neskôr. Už teraz vieme minimálne 3 špz ďalších Ikarusov z rokov 1980 - 1987.
Fíha, TN sekcia má foto každého jedného Ikarusu čo bol v rámci MHD prevádzkovaný? To poklona, páni, to asi nemá žiadna sekcia!
Reply on: draxter #7225:
ja by som veru preložil to čo píšeš, možno zrušil 9 na úrok 19, ale hlavne by som zmenil trasu nočnej linky. Síce je super, že už nezachádza do Zámostia, ale mala by jazdiť takto:

Juh II - Soblahovská - centrum - stanica - zimný štadión - Sihoť IV - stanica - centrum - Dlhé Hony - Juh II

Žiadne kilometre naviac, akurát by aj zo Sihote človek mohol cestovať do centra, na Juh, nie ako teraz len na stanicu!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.