Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #7405:
a víkend by vyzeral takto:
05: 38(2)
06: 22(24)
07: 03(2)
08: 03(2) 32(24)
09: 03(2)
10: 32(24)
11: 03(2) 32(24)
12: 03(2) 32(24)
13: 05(2)
14: 05(2) 32(24)
15: 05(2) 32(24)
16: 03(2) 22(24) 52(24) - otázka je, či by sa neoplatilo radšej jeden spoj L24 prehodiť na 17:32
17: 03(2)
18: 03(2) 32(24)
19: 03(2) 32(24)
20: 03(2) 32(24)
21: 26(24)
22: 21(24
Reply on: draxter #7405:
Presne tak ako píšeš, by to bolo spravené fajn. Nemám až taký prehľad o iných linkách, ale udivuje ma aj (a to som tu už spomínal a nebol som sám), že víkend z Juhu na L1 a L11 je katastrofa. 50 minútová diera. Nechápem, kto takýto CP môže urobiť.
Reply on: draxter #7404:
ideálne by bolo výpravu liniek 2 a 24 zaturnusovať spolu, pretože cestovný čas linky 2 je 25min (27 do Nozdrkoviec) a linky 24 je 27 min, a brať ich ako jednu linku s variantným členením trasy:
- spoje do Laugaricia (24)
- spoje do Biskupíc (2)
- spoje do Nozdrkoviec (pracovne 10)

A potom by naozaj bolo možné utvoriť takýto CP od Perly v "x"
05: 12(2) 42(2)
06: 02(2) 22(24) 42(2)
07: 02(2) 32(2)
08: 02(2) 32(24)
09: 02(2)
10: 02(2) 32(24)
11: 02(2) 32(24)
12: 02(2) 32(24)
13: 02(2) 32(2)
14: 02(2) 32(24) 52(2)
15: 12(2) 32(24) 52(2)
16: 12(24) 32(2) 52(24)
17: 12(2)
18: 02(2) 32(24)
19: 02(2) 32(24)
20: 02(2) 32(24)
21: 26(24)
22: 21(24)
- u posledných spojov to už môže byť kľudne účelovo, zvyšok dňa interval 20-30-40-60 min podľa potreby. Nenavýšil sa ani km, a výsledok je neporovnateľný!
Reply on: MinoSUN-55 #7403:
máš pravdu, preto zobrazím CP liniek 2+24 (odchody od Perly na Sihoť) pracovný deň:
05: 12(2) 40(2)
06: 22(2) 22(24) 40(2) - rovnako zbytočne 2 spoje v rovnaký čas
07: 05(2) 22(2)
08: 07(2) 37(24)
09: 07(2)
10: 07(2) 47(24)
11: 07(2) 47(24)
12: 07(2) 47(24)
13: 07(2) 40(2)
14: 07(2) 17(24) 35(2)
15: 15(2) 32(24) 35(2) - zbytočne 2 spoje v rozmedzí 3 min!
16: 07(2) 07(24) 47(24) - zbytočne 2 spoje v rovnakom čase
17: 07(2)
18: 05(2) 21(24) - tiež by mohol byť rozostup väčší
19: 05(2) 16(24) - tiež by mal byť rozostup väčší
20: 05(2) 26(24)
21: 26(24)
22: 21(24)

víkend:
05: 38(2)
06: 22(24)
07: 03(2)
08: 03(2) 37(24)
09: 03(2)
10: 47(24)
11: 03(2) 47(24)
12: 03(2) 47(24)
13: 05(2)
14: 05(2) 17(24)
15: 05(2) 32(24)
16: 03(2) 07(24) 47(24) - zbytočne vedené dva spoje (2,24) v tak malom rozmedzí
17: 03(2)
18: 03(2) 21(24)
19: 03(2) 19(24)
20: 03(2) 26(24)
21: 26(24)
22: 21(24)

- najlepšie by bolo, keby linky 2 a 24 jazdili v protiklade, t.j. ak by L2 šla 07, tak L24 by šla 37, alebo čo možno najbližšie tomuto stavu. Naozaj, ak idú 2 spoje v rozpätí do 10 min a potom 50 min nič, to nie je pre cestujúceho vhodné
Už keď sa redukovali tie spoje, tak napríklad som si všimol odchod zo zastávky Braneckého včera, keď som išiel okolo L2 a L24 presne rovnako o 16:11. Od Perly majú v podstate identickú trasu. V rozpätí jednej minúty 2 rovnaké autobusy a potom pol hodinu na 100% nič.
Už sú nevyužívané označníky MHD presunuté na zastávky tam, kde doteraz chýbali? (Kubra, Biskupice, Záblatie)
Reply on: milan002 #7400:
Tak poďme si to prejsť bod po bode:
- úchylné vedenie spojov L1 a L22: máš pravdu. Riešenie, ak v danej hodine ide len jeden spoj linky 22, nech ide oproti linke 1 (t.j. o 30 minút), ak idú 2 spoje, nech idú po 20 min od seba
- spojenie stanica - Záblatie s L13: už tu niekto písal, že stačí posunúť spoje zo stanice, stíha sa obrat v Záblatí a linka 13 je nezávislá na všetkých linkách, takže žiadny problém, len administratívne zemniť časy
- nočák L50: úplna pravda, treba ho upraviť, tu ma len zaráža, že doteraz to nikoho nenapadlo. Okružná trasa nech kľudne začne i skončí na Juhu alebo začne i skončí na Sihoti. Tým bude zabezpečené spojenie všetkými oboma smermi, nie ako teraz
- spoje na Juhu večer: treba naozaj zmenu - linka 11 o 22:10a je naozaj asi zbytočná v úseku Kubra-Kubrica (neviem ako je to teraz s obsadenosťou, vodiči by isto vedeli), radšej viesť linku 1 po Kubru alebo linku 8 na Sihoť: určite väčší potenciál už aj preto, že pôjde z Juhu II a nie z okraja Juhu I. K večerným spojom linky 23 sa radšej ani nevyjadrím.
- Juh I: áno, tragická diera o 18-tej, dá sa to zmeniť ak by bola vôla
- linka 1 a 11: úplny súhlas, tieto linky idú teraz dosť blízko po sebe, čo pre Kubru nie je dorbé. Keďže linky 1 a 11 majú v úseku Kubra - Pod Juhom úplne totožnú trasu, je dôležité riešiť ich súbeh a odstup komplexne, nie len vo vzťahu k Juhu
- ten výpadok na linke 11 cez víkend popoludní tiež nechápem
- prejazdy: ide to aj lepšie, ale musel by som vidieť vzoráky. Veľa spojov vidím prechádzať naprázdno najmä po 8-mej, pred obedom a večer, čo by mohli ísť na linkách 5/15 či 6.
Reply on: irizar #7399:
súhlasím, na druhú stranu, za túto frašku na MHD je zodpovedný kto?
- úchylné vedenie spojov liniek 1 a 22 v rozostupe 5-7 min a potom 30-40 min nič
- ja sa zo Záblatia na MHD nemôžem spoľahnúť, linka 13 odíde vždy tesne pred príchod rýchliku
- že nemáme nočák, mi nevadí, ale že ho nemá ani Sihoť? vlastne má, ale môžeš ním ísť akurát do ****na alebo na stanicu ? do centra, Dolného mesta či na Juh sa človek nedostane. Prečo linku 50 redukujú namiesto zmeny trasy?
- úžasné večerné čachre na Juhu: posledný spoj sa z linky 1 prehodí na linku 11 (neviem, kto ním pôjde až do Kubrice, určite mohol ísť ako linka 1 po Kubru, alebo ako linka 8 na Sihoť)
- 21:40 ide linka 23 z Juhu III: pre koho? keby to je 28, aspoň nejaký sihoťát pôjde
- Juh I má obrovské diery o 18-tej: toto si nikto nevišmol?
- ak linka 1 premáva len raz do hodiny cez víkend a linka 11 tiež, prečo nejdú spolu do prekladu 30 min ale po sebe?
- výpadok na linke 11 cez víkend v popoludní keď ňou jazdí najviac ľudí?
- prázdne prejazdy vidím stále, hoci menej, sú aj také, čo by mohli ísť na linke
- linka 5 končí o 20-tej: to akože nie je treba po tomto čase nič stiahnuť do vozovne? linka 5 či 15 je na to ako stvorená
Reply on: kamaquashy #7398:
Vieš si predstaviť že budeš platiť trojnásobne vyššie mestské dane a poplatky, aby tú MHD "zdarma" bolo z čoho zaplatiť? No nebolo by to super? Či?
Reply on: S499.1023 #7397:
Vies si predstavit tu jazdu cez nase krasne mesto o pol tretej v piatok, keby 75 percent z tych co idu autom, idu MHD? Aj ked by bolo treba viac busov na to, ale nebolo by to super? sci-fi, ze?
Reply on: kamaquashy #7391:
There is no free lunch.
A preto som zásadne proti tomu, aby bola MHD zadarmo.
chlapi, dnes riadna tlačenka v jednotke. Vidno jak okresali 22, tak to kapacitne nestíha
Reply on: kamaquashy #7394:
a ako tak hladam po nete, od 01.01.2011 je aj na kube uz spoplatnena doprava.
Reply on: kvorka #7393:
Ano, ospravedlnujem sa, v Plzni jazdia zadarmo len 3 linky pre vsetkych, ostatne su zadarmo len pre dochodcov nad 70, ako u nas
Reply on: kamaquashy #7391:
MHD zadarmo v Plzni? asi iba ak počas týždňa mobility
Reply on: Kikuskaaa14 #7388:
Ja mam podobny nazor ako ty. Dokonca moj nazor je, ze MHD by mala chodit po mestach uplne zadarmo a pre vsetkych a mal by ju platit stat. Nato boli kedysi davno zostrojene prve autobusy. Na Kube v Havane to tak funguje stale. Jazdia tam autobusy uplne zadarmo, ale nie je tam napriklad ziaden cestovny poriadok, takze nevies vobec, kedy pojde najblizsi bus. Ale ked pojde, je zadara. Kedze vsak zijeme v dobe, kde je prednejsi zarobok na ludoch ako samotni ludia, musime brat vsetko ako je. V tomto state nikdy nikomu neslo o ludi. Vzdy islo len o to, ako na ludoch usetrit a zarobit co najviac. To je princip kapitalizmu a nasi rodicia ho chceli v 1989. Mozno keby vtedy vedeli ako to dopadne, tak by to nebolo. Ktovie. Ale to sem nepatri. Vazne to nie je vobec dobre. MHD by mala ludi odradzat od cestovania autami, aby neboli zapchy a ludia by mali chodit vsade busmi. Ale tu je to naopak. Ked uz idu traja susedia do roboty spolu uz sa im neoplati ist busom. Autom to maju lacnejsie, ked sa zlozia. A tie zachadzky k MAXu? Ako som povedal - tu nezalezi na tom, ze to ludia chcu, ale na tom, ze tam chodia dochodcovia vacsinou, cize zadarmo a sad a mesto nezarabaju. Takze sa im neoplati chodit k MAXu. A mimochodom, MHD zadarmo pre vsetkych je aj v Plzni a tam to funguje.
Reply on: Kikuskaaa14 #7388:
To beriem,a mas pravdu v tom poslednom prispevku,zial.... Len som sa Ti snazil objasnit situaciu(tykam Ti lebo tu si tykame) ,dufam ze sa nenahnevas! Aj ja sa citim velakrat bezmocny a ked to clovek aspon napise a ostatny ho pochopia tak sa mu ulavi...Cavko.
Neviem, či mi poradíte, ale skúsim to. Mám ISIC a v BA na školskom terminále som si ju aktivoval. Bol som aj v kancelárii SAD TN a chcel som si ju aktivovať aj tam. Pani mi povedala, že ju už mám aktivovanú, a tak mi tam nahrala iba kredit. V buse mi tá karta normálne funguje, ale problém je, že keď ju priložím k automatu, tak mi tam napíše, že aby som si ju išiel dať aktivovať do kancelárie SAD. To isté mi robí aj keď sa chcem prihlásiť cez www.sadtn.sk a chcem si ju nabiť. Dám tam číslo a napíše mi to, že karta nemá vlastníka elektronickej peňaženky. Neviete mi niekto povedať čo stým?
Reply on: MinoSUN-55 #7386:
Už ma to fakt vytočilo...ja sa nikde sťažovať nebudem, aj tak by s tým nič nerobili. Napísala som sem len svoj názor...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.