Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #384:
jedine dobre co som si vsimol a ocenujem ze Juraj priniesol do nasej MHD su ECV vozidiel, ale inak zasluhy nevidim ziadne a mrzi ma to, pretoze si myslim ze je dobry odbornik. ale vsetko ide zrejme od mesta
Reply on: draxter #384:
mas cistu pravdu vo vsetkom co si napisal, ja som to nemyslel nejak proti studentom ved aj ja som a niekedy idem aj 4 krat denne MHD. ale predsa cez hubu si zasluzi Celler nie dochodci:) no a ako do roku 2004? do decembra 2005 sme cestovali v starych zajazdy sa rozsypajucich vozidlach a naozaj aka taka obnova nastala az v juli 2006 a po prazdninach slavnostne prve nizkopodlazne vozidlo zacalo jazdit
Reply on: Mike #386:
neviem ci sa o tom uvazuje. ale u nas je to tak ze vlastne z Juhu idu vsetky linky okrem l. 20 a 24(Tesco linka) do centra a vlastne na ich preklad by sa mal brat ohlad aj ked nemaju trasu uplne rovnaku: Juh I.(5,9-Dlhé Hony, ich trasa sa zhoduje az po Zamostie), (11-rešt. Perla, 17-Soblahovská obe idu na Žel. stanicu, ziadal by sa ich uplny preklad) a nakoniec l. 18(rešt. Perla). najzakladnejsie by bolo aby bol kompletny preklad tychto liniek v pravidelnom intervale aspon v sedle 15 minut. uz som tu pisal nejake navrhy:
17:12(5) 25(18) 42(17) 55(11)
takisto jeden s mojich navrhov je pretrasovat l. 5 po trase Inovecka-Soblahovska 25-Leg. a v tom pripade si vsimnite aj vyborny preklad na Soblahovsku 17:12 42 a k nemocnici 17:25 55. teraz chodi okolo nemocnice az privela spojov a castejsim cielom juzanov je podla mojho nazoru Inovecka/Soblahovska.
takisto aj preklad od Gymnazia by mal byt, pretoze teraz nieje ziadny
cp teraz:
11:07(17) 09(5) 52(11) 59(18) toto by som nazval intervalom z najhorsieho sna, uz som to tu pisal, l. 11 meskava, pretoze trasu Juh-Kubrica-Juh nestiha obehnut za stanoveny cas(cest vynimkam) l. 17 zasa chodieva niekedy skor pretoze linky co idu pred nou poberu vsetkych a ziva prazdnotou a tak linky idu vpodstate vsetky 4 v jednom zhluku.
moj navrh:
11:09(18) 27(17) 44(5) 52(11)
garantujem vsetkym pochybujucim ze l. 17 by chodila konecne naplnena, konecne by bol preklad na Juh I. po viac ako 5 rokoch(pred 1.7.2002 byval na Juh pekny preklad od vtedy je to strasne) takisto je tam vidiet preklad l. 11 a 17. ludia co ma nemaju prilis v laske isto napisu ze by to neslo koli prestavkam vodicov a turnusom ale ja vravim vsetko ide ked sa chce. nebol by to narast vzkm, len presunutie spojov
Reply on: Mike #386:
uvažuje sa, len nieto času. DOzaista by to však v TN na linkách 5/15, 8/18/28, 9/19, 11/17 a 23/28 či iných častiach spoločných bodlo. Draxter, Dano, robí sa na tom niečo?
Reply on: milan005 #366:
Toto by pekne ukázali keby išli zobraziť
kombinácie CP. Neuvažuje sa v prípade Tn o takom niečom ako majú niektoré iné sekcie imhd?
Reply on: honzikpraha #383:
už sa na tom pracuje /mapa/. ?
Určite nie je sociálne spravodlivé, aby ten, kto nemá žiadny príjem platil plnú sumu. Nespochybňujem lacné lístky dôchodcom, ale určite si myslím, že táto cesta nie je správna. Veď najmä študenti TnU mi dajú určite za pravdu, že pre nich MHD stojí za deravý groš: linka 13 chodí v "špičke" možno raz za 30min, a vzhľadom na umiestnenie fakulty mechatroniky je tam prístup veľmi zlý. Zo Sihote ani nehovoriac, odtiaľ to vyjde sakra draho, z Juhu linka 3 zase nepokrýva potreby univerzity, skôr výletný bus.

Je to krok späť, cestujúcich bude menej. Keby sa najprv nainštalujú elektronické čítačky ku všetkým dverám, nepoviem, motivácia tu je. Ale nie za cenu 100% zdraženia a 0% zlepšenia. Áno,busy je treba meniť,ale keďže od roku 1996 do roku 2004 nepribudol /okrem tých 3 krátkych karos/ žiadny kúsok, je to úbohé. Náklady tu sú, ale treba ich minimalizovať, čo v SAD zatiaľ nejako nejde, a najmä správanie sa k cestujúcemu /dobytku/ je horzné, nehovoriac o absolútnej neochote odpovedať na mailovú komunikáciu /Juraj, tu by sme uvítali pokrok,ale žiaľ nie každý asi zdieľa tvoj prístup/.

Potom je tu mesto, ktoré prejavilo za posledné roky konečne záujem o stagnujúcu MHD, ale problémy sa zatiaľ nakopili a nedajú sa vyriešiť hneď a zaraz bez pádu na hubu. A to je práve problém asi najväčší - Cestovný poriadok. Len pri menšej optimalizácii a zrušení "vláčikových" súbehov by sme v TN dosiahli celkom slušný intervalový CP na hlavných ťahoch JUH - Dlhé Hony - Centrum - Stanica - Sihoť/Kubra/Zámostie.
DŮLEŽITÉ INFO PRO AUTORA: bylo by dobré asi oddělit tramvaj Trenčínské Teplice _ Trenčínská Teplá jako zvláštní mhd. Není to součástí Trenčína a na plánu MHD Trenčína chybí. Bylo by dobré mít schéma tramvajové trati i na nějakém schématu. Zaslouží si to. Děkuji.
Reply on: mato5287 #380:
Preto, že dôchodcovia majú na rozdiel od žiakov volebné právo.
nech trochu uvediem na pravu mieru dochodci do 70 rokov platia z DK 8sk, v hotovosti 12sk co znamena dvojnasobne zvysenie, dochodci nad 70 rokov a ŽTP 4sk/6sk avsak za tych podmienok ze si staru kartu co mali robenu na polovicny listok daju prečipovat, toto vsak tiez nieje zadarmo a je umenie starej babke vystat si radu pred SAD na aut. stanici. dalej ZŤP-S, ktory potrebuju sprievodcu zaplatia tiez dvojnasobok, pretoze doteraz platili spolu so sprievodcom 4sk a teraz ŽTP-S 4sk a jeho sprievodca dalsich 4sk a tiez si tyto ludia musia dat precipovat kartu. takze nieje spravne obuvat sa do slabsich ludi. stary a telesne postihnuti ludia su ti posledni do ktorych by som sa ja obuval a myslim ze si zasluzia za roky prace teraz to, aby mohli cestovat lacnejsie. ale takisto si myslim ze si to zasluzia aj studenti. moja predstava ked uz zvysovat cestovne je takato:
zakladny CL - 16sk/10sk
polovicny CL(studenti, ZTP, vsetci dochodci, batozina) - 12sk/5sk
bezplatne - sprievodca ZTP, pripadne pes ktory sprevadza ZTP osobu
prestup do 20 min.(pokial by sa pri uz spominanom novom CP zrusili niektore linky, pripadne by sa ubralo na inych, l. 3) - zlava 50% pri pouziti DK.
zaroven by to bolo tak lepsie, pretoze teraz pri pouzivani 3 tarif pri DK (12/8/4sk) je problem, pretoze doteraz karty niesu na to stavane a takisto na zariadeniach EMtest su len dve tlacitka (1 a 1/2).
zamyslel som sa nad jednou vecov preco ked žiakom a študentom ktorý nemajú žiadny príjem zdvihli cestovné o polovicu a dôchodcom ktorý dostávajú dôchodok a ktorý nemajú čo riobiť a cely den sa vyvazaju hore dole autobusom a ešte si vyhradzujú miesta na sedenie zostalo cestovne rovnake tak to čo už je ked mali občania nad 70 rokov cestovne zadarmo tak to zneúžívali stale sa zbytočne vyvažali hore dole a teraz ked to maju lacnejšie ako všetci ostatny tak to budu zneuživať znova. toto je naozaj nepochopiteľné
Reply on: milan005 #378:
a posledna vec je velice smiesna ze autobusy zacinaju poobednajsu spicku zo sidliska, takze pokial tam neparkuju cele doobedie tak musia ist naprazdno od SAD kde by mohli brat uz napor studentov a po 13 hodine vyrazaju z Juhu
Reply on: milan005 #377:
ale co je najvacsia lumparen ze klbak ide cez cele mesto naprazdno do Kubrej, pritom by mohol chodit na spoji 12.40 uz z Juhu bez zbytocnych prejazdov a tomu solo #74 by mohli napriklad priradit spoj 13.00 na l. 1 a neboli by tie prejazdy take drasticke a usetril by sa jeden spoj vlastne, ten co chodi bezne 13.00
Reply on: draxter #376:
ee on ide uz z Juhu klbovy pokial viem 9.15 na l. 8. ale comu sa hovori blby presun ze l. 1. ide z Juhu 12.40 solo bus zrejme #74 o par minut vyrazi naprazdno z Juhu klbak do Kubrej ten solo odide s velkou pravdepodobnostou na Sihot, kde robi spoj 13.30 na l. 2, a ten klbak ide spät na Juh na l. 1 13.15 v tomto som si celkom isty lebo casto cestujem v tychto casoch.
Reply on: milan005 #375:
áno. presne tak to bývalo. a pokiaľ ide o tú osmičku o 09:48x, tak sú ozaj len dve možnosti:
a) blbý presun /buď rovno zo SAD, alebo z Kubry/
b) presun linku 6
?
Reply on: draxter #374:
ale ak to bol spoj zo Zamostia na Sihoti, myslim ze potom by teoreticky mohol ist 10.48 na l. 8 na Juh lebo co by na tej Sihoti robil?:P a takisto v suvislosti s tou klbovou l. 8 12.48 si myslim ze siel predtym na sestke zo Zlatovskej 12.10 ale to led do 28.10.06
Reply on: milan005 #372:
hej, aj ja som ho videl, najprv som myslel, že zle vidím, ale transparent nepustil ?

Re #370 hej, starý sihoťár /no býval som aj na juhu, vivat 23/28! ? /

Neviem veru, kedy ide kĺb na L6, ale v roku 2004 to bol spoj spoza mostov o 10:19x /tuším z Veľkomoravskej/. Uvidím, čo sa mi dostane,ale skúsim sa popýtať známych, čo sú viac doma...
Reply on: draxter #370:
ty si asi zo sihote kolega, nevis ktore spoje na l. 6 chodia doobedu klbove? viem napriklad ze pred zmenou 28.10.2006 jazdil klbak na l. 8 aj na spoji 12.48 zo Sihote a potom siel z Juhu 13.15 na l. 1. mozno chodi aj teraz ale v tejto dobe necestujem takze nevim
Reply on: draxter #370:
budete sa divit chalani, ja som videl raz davnejsie na l. 2 klbak cez vikend a cestne slovo ze som nemal nic vypite;-) ale urcite len nejaka ojedinela udalost, som vtedy na to cumel ako teliatko na nove dvere:D ale inak pocas vikendov robia hojne spoje na l. 2 vodici co bezne jazdia pocas prac. dni na klbovych vozidlach.
Reply on: draxter #370:
tá dvojka by mala byť okolo 17-tej, neviem presne, raz som ju zazrel aj okolo 14-tej hodiny

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.