Reply on: kvorka #13855:
Už viackrát som si vnútorne povedal, že nebudem reagovať, lebo sa akékoľvek vysvetlenia míňajú účinku,... ale ja to predsa len skúsim ešte raz. b) Sihoť > Zámostie, linky 6 a 4/11 sa na Hasičskej budú obojsmerne čakať, Saratovská sa dostane na nádražie, Zámostie zase na Sihoť aj ďalej. Čo je lepšie, garantovaný prestup každú hodinu alebo priame spojenie raz za dve hodiny? Za mňa je odpoveď jednoznačná a odborná vedecká práca dáva za pravdu, že ak vytvorím prestupné spojenie dvakrát častejšie, ľudí budem mať viacej.
c) "v RK však vozy chodia prázdne a ide sa škrtať vo veľkom" ... *o pár riadkov nižšie* ... "nemožnosť priameho spojenia Pod Sokolíc a starej Sihote"
Toto by nechodilo prázdne? Koľko ľudí tam očakávaš? Určite by tam nebolo viac cestujúcich ako v tom Ružomberku. Občianska vybavenosť v okolí Pod Sokolíc nie je ničím ohurujúca, okrem 25 rokov starého obchodného centra a Kauflandu je tam menší súbor obytných domov Pod sokolice, nič viac. Po novom dostanú ešte o jeden spoj za hodinu viac, v takom Laugu je tej vybavenosti neporovnateľne viac a bude tam jazdiť podobný počet spojov. Pozorné ucho by na prezentácii návrhu zistilo, že dvojka takmer vždy aj bude končiť na stanici.
Sklamania: 23 - áno, subjektívne.