Zdravím vás. V nedeľu 8.7. som využil služby letného busu a zopár fotiek som pridal na web sem do sekcie SNV. Ak sa vám fotky hodia, môžete ich zverejniť.
Vďaka za odkaz. V popise sa nachádza jedna drobná chybička krásy. Náhradná zastávka Hanulova MŠ, sa smerom na sídlisko Mier nepoužíva. Linky 5 a 15 idú na sídlisko Mier po trase: Slovenská, Levočská, Fabiniho a Odborárov.
Nová autobusová linka 810203 po trase Spišská Nová Ves - Čingov - Hrabušice - Podlesok - Kopanec - Dobšinská Ľadová Jaskyňa - Stratená - Dedinky. Linka bude premávať cez víkendy a sviatky od 1.7.2018 do 31.8.2018.
cestovný poriadok: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L810203_180701_57463.pdf
Super, už teraz sa teším na tento spoj, určite využijem ?
Ďakujeme, a ja za domácich pridávam prianie všetkého dobrého do nového roka 2018, hlavne veľa zdravia, a nášmu dopravcovi mnoho spokojných cestujúcich, a aby každý vypravený spoj došiel šťastne do cieľa svojej cesty.?
Aký druh chyby máte na mysli ?
Ak narážate na použité iniciálok (veľkých začiatočných písmen) v slovách Ľadová Jaskyňa tak tam máme tieto písmená uvedené správne, nakoľko je uvedený názov stanice Dobšinská Ľadová Jaskyňa , ktorá je v oficiálnych cestovných poriadkoch ŽSR a SAD uvádzaná s veľkými písmenami. viď. http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2017/kcp26_02_2017/173.pdf
Pokiaľ ide o názov samotnej jaskyne tam je správny názov: Dobšinská ľadová jaskyňa.
Prečo to tak je to je otázka pre jazykovedcov.
Ďakujem za odpoveď aj pomoc pri vybavení sťažnosti.
Nemusíte sa obávať, viem akú formu zvoliť pri oficiálnej komunikácii
Ešte raz ďakujem a prajem pekný zvyšok víkendu.
darkknight:
Spišská Nová Ves nemá svoj vlastný dopravný podnik ako majú Košice či Prešov. V našom meste autobusovú dopravu zabezpečuje dopravná spoločnosť eurobus, a.s. O to tu však až tak nejde.
Situácia, ktorá sa stala je poľutovania hodná, a určite je potrebné napísať sťažnosť. Ak ju však adresujete na portál, ktorý je relatívne neznámy, a napíšete ju pod článkom, ktorého titulok veľmi nápadne pripomína titulky istého bulvárneho denníka, tak nemôžete očakávať nielenže primeranú odozvu, ale vlastne žiadnu odozvu od kompetentných.
Rovnako to platí o facebooku, kde sa môžete sťažovať akurát tak svojim priateľom.
Ak chcete podať oficiálnu sťažnosť, rovnako tak nepochodíte ani na portáli imhd.sk, pretože ten nie je portálom dopravcu eurobus. Táto stránka sa venuje doprave v našom meste, a tiež prináša informácie z dopravy, ale portál ako taký je skôr z fanúšikovského charakteru.
Ak chcete podať sťažnosť urobte tak napr. prostredníctvom tohto odkazu: http://www.eurobus.sk/staznosti/
Ak chcete, aby sa Vaša sťažnosť prešetrila, musíte ju vyplniť konkrétnymi informáciami.
Viď formulár, na ktorý som Vám dal odkaz.
Vyplňte ho podľa možnosti čo najpresnejšie. Do kolónky vodič napíšte číslo, ktoré je uvedené v hornej časti cestovného lístka pri slovku: Vodič
Taktiež konkretizujte zastávku, z článku vyplýva že sa jednalo o linku MHD č.15, tá má mnoho zastávok.
A hoci máte právo byť nahnevaný, skúste sa vo svojej sťažnosti vyvarovať nejakých škaredých slov, aby ste sa aj Vy nechtiac nestali buranom.
Prajem Vám pekný zvyšok dňa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.