imhd.sk
Ružomberok
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-4 °C
sk
English
Ružomberok
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
BN Spoorwegmaterieel en Metaalconstructies (BN, ex La Brugeoise et Nivelles)
› BN LRV 6100
Nový terminál autobusov a blízka pôvodná električková zastávka na estakáde
Električky v Charleroi premávajú maximálnou rýchlosťou 65 km/h, nie však na tomto mieste, kde je upokojená doprava
Zelená električková trať od železničnej stanice
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Čítačka čipových kariet od firmy Xerox
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
Piktogram nezobrazuje pištoľníka, ale varuje pred pricviknutím končatín do zatvárajúcich sa dverí
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Prestupný uzol Madeleine
Konečná linky M3 vo Faubourg de Bruxelles
Základné pravidlá prepravy
Nefunkčná čítačka čipových kariet
Pracovisko vodiča električky BN LRV
Modernizovaná električka BN LRV
Modernizované električky majú posuvné dvere, ktoré aj po ich zatvorení vyčnievajú
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
Interiér 23-ročnej električky BN LRV
Interiér 23-ročnej električky BN LRV
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
Na konečnej linky M4 sa nachádza terminál s možnosťou prestupu na nadväzné autobusové linky
BN LRV na slepej koľaji v rámci obratiska Soleilmont
Dopravu na "metre" zabezpečuje 45 električiek BN LRV vyrobených v rokoch 1980 - 1984
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
Otvorené priestranstvo pred železničnou stanicou s električkovou traťou
Nový prestupný terminál má vedľa seba električkové a autobusové nástupištia
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie