imhd.sk
Ružomberok
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
-4 °C
sk
English
Ružomberok
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Karlsruhe
Výstavy
#709, KA VK 709, linka 50, Ebertstraße
Stanica Ettlingen Stadt
Depo tram-trainu v Ettlingene na pôvodne úzkorozchodnej dráhe
Stanica Bad Herrenalb
Opotrebovaná koľajnica v oblúku s malým polomerom v rámci obratiska Bad Herrenalb
Tram-trainy na konečnej Bad Herrenalb využívajú slučkové obratisko
Prestupný uzol Bad Herrenalb
Šikmý výťah Falkenburgbahn so sklonom 63 % a dĺžkou 117 m slúžil v rokoch 1998 - 2012
#KA HT 603, Bad Herrenalb, Bahnhofsplatz, Bahnhof
Informácie pre cestujúcich na zastávke
Prestup medzi autobusmi a tram-trainami na jednej hrane
Linkové označenie s prejazdom do ďalšej linky
Koľajová konštrukcia v križovatke Entenfang
Elektrobus na odklonovej trase
Všetky stožiare sú na zastávke umiestnené na okraji peších koridorov
Rozhranie starej a novej trate s výrazným balisetom a burinou
Baliset v osi medzi koľajami upozorňujúci na zákaz vjazdu na trať
Pohodlný nástup do električky s minimálnym výškovým rozdielom medzi nástupišťom a podlahou vozidla a rovnako aj minimálnou medzerou
Jeden z dvanástich elektrobusov Lion's City 12 E sprevádzkovaných v novembri 2023
Prestupná zastávka medzi električkami a autobusmi
Vodorovným značením vyznačené miesto, do ktorého nad obrubník zasahujú časti električky pri výjazde z obratiska
#331, linka 3, Rappenwört
Výlukový oznam nalepený na skle električky
Prístup na električkové nástupište je možný aj na jeho konci, hoci aj bez vyznačeného priechodu alebo miesta na prechádzanie
Vo veľkej križovatke Karlstraße a Mathystraße je priechod cez električkové koľaje vybavený špeciálnymi návestidlami, ktoré svietia, iba keď sa blíži električka
Dve úrovne nástupíšť na zastávke Ebertstraße
Ak je priestor medzi vozidlom a nástupišťom príliš veľký, takmer na nulu ho zmenší automatická výsuvná plošina
#313, linka S2, Daxlanden, Am Anger
Šikmý priechod cez električkovú trať s upozornením na električku až za priechodom
Zatrávnená trať okrem priestoru medzi nástupišťom a koľajnicou, ktorý je náchylný na kontamináciu posypovou soľou a znečisťovanie ohorkami od cigariet
Vlak v novej a starej farebnej kombinácii
#335, linka 3, Entenfang
Nie je Storm ako Strom
Uchytenie prevesov trakčného vedenia na dom
Podzemná stanica električiek Kongresszentrum
Podzemná zastávka Kongresszentrum
Duewag GT8-100C/2S #836
Odstavené tram-trainy pri Albtalbahnhof a v blízkosti hlavnej stanice
Tram-trainy sa umývajú aj priamo na odstavnej ploche
Tram-train prichádza z "veľkej železnice" do električkovej siete v širšom centre Karlsruhe
Na mieste pôvodnej električkovej trate boli umiestnené lavičky
Niektoré zastávky v tuneli sú na dohľad
Zastávka Marktplatz (Pyramide) je vybavená odstavnou koľajou, na ktorej končia niektoré spoje v čase prepravnej špičky
Súprava tram-trainov s panoramatickým vozňom RegioBistro v podzemnej časti siete
Jeden zo štyroch tram-trainov prestavaných na RegioBistro
Tram-train s prejazdom z linky S71 do linky S32
Súprava električiek v novom a starom nátere
Ukážka autonómneho koľajového vozidla UrbanLoop
Autonómny autobus EasyMile EZ10
Prestupný uzol pod spodnou stanicou pozemnej lanovky Turmbergbahn
Vozeň v spodnej stanici
Abtova výhybňa Turmbergbahn
Graffiti-čalúnenie sedadiel vo vozni lanovky
Pozemná lanová dráha Turmbergbahn mala v roku 2022 dĺžku 315 m, prekonávala výškový rozdiel 100 metrov s maximálnym stúpaním 36,2 % na rozchode 1000 mm
Vozne lanovej dráhy premávajúce v roku 2022 boli vyrobené v roku 1966
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Turmbergbahn
Pohľad cez starý panoramatický vozeň
Lanovka až do roku 1966 premávala na princípe vodnej protiváhy, od uvedeného roku je elektrifikovaná
Pozemná lanová dráha Turmbergbahn funguje od roku 1888, čo z nej robí najstaršiu fungujúcu pozemnú lanovku v Nemecku
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Turmbergbahn sa nachádza asi 5 minút peši od konečnej električiek Durlach
Električka v mieste odpojenia sa povrchovej trate od novej podpovrchovej
Stanice v tuneli sú svetlé a čisté
Vchod do podzemnej stanice v Stadbahntunneli
"Pavučina" v električkovom tuneli je doplnená o svietidlá kombinujúce červenú, zelenú a modrú farbu
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Otvorenie električkového tunela bolo sprevádzané kampaňou s anglickým heslom "It's T-Time!"
Sieť tram-trainov v Karlsruhe a okolí
#889, 971, linka S5, S51, Kronenplatz
Vzhľadom na rôzne typy používaných vozidiel a rôznu výšku segmentov nástupíšť, električkové vlaky zastavujú v rôznych častiach nástupišťa, čo je zobrazené aj v zastávkovom informačnom systéme
Trasy jednotlivých liniek predchádzajúcich tunelom
Informačný systém v čase príchodu električky
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Stadtbahntunnel má tvar písmena T a nahradil povrchové električkové trate
Dizajn tunela zvýrazňuje trolejovú "pavučinu" nad nástupišťami a koľajami
Stadtbahntunnel je určený pre električky aj tram-trainy
Výstavba tunela pod miestnou "obchodnou" ulicou v Karlsruhe trvala 11 rokov
Električkový tunel v centre Karlsruhe bol otvorený v decembri 2021
Súprava električiek GT6-70D/N v staršom a novšom (vpravo) nátere
Električka a tram-train
Upokojená zóna s obchodmi a električkami
Zastávkový označník s cestovným poriadkom električkovej linky 8, ktorá slúži ako školská linka s niekoľkými odchodmi len v rannej špičke
Súprava električiek GT6-70D/N prichádza z jednokoľajného úseku
Zastávková tabuľa zobrzujúca ciele liniek s prejazdmi na iné linky
Prestupný uzol v Durlachu
Prestup na hrane na konečnej električiek
Vstup do podzemnej stanice električiek a tram-trainov
Spoločná zastávka električiek a autobusov s dvoma obrubníkmi
#KA HT 603, linka 62, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Schodík pri vystupovaní z nízkopodlažnej električky
Nízkopodlažná električka GT6-70D/N
Stadler Citylink v Karlsruhe označovaný ako NET 2012 je dodávaný od roku 2011
GT8-70D/N pri vianočných trhoch
Nízkopodlažná električka GT8-70D/N
Stadler Citylink míňa jeden z najstarších tram-trainov typu GT6-80C
Z nízkych nástupíšť sa do vlakoelektričiek nastupuje po schodoch
Interiér vlakoelektričky GT6-80C
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie