Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Je síce pravda, že je to cena prekvapivo nízka, ale nie celkom nereálna. Možno si treba vybudovať v Liptove zázemie a o rok (prípadne o 2, ak ŽSK využije opciu) sa predsa súťažia oblasti v kraji.
Je to cena cca na úrovni nákladov...
Reakcia na: ramzi #216:
Tak Blaggus ako koncern ma pri nakupoch urcite vyjednane osobitne ceny...ale aj tak, 1,67/km je strasne malo. Nechame sa prekvapit.
Reakcia na: ramzi #216:
Žeby Karsany, čo zostali po Troligovi v Prešove? 😂
Reakcia na: Dispecer #215:
Jazdenky sa budú môcť využívať iba ako záložné vozidlá (a aj tie budú musieť byť vyrobené v 2014 a neskôr), inak to majú byť všetko úplne nové autobusy. Možno niečo z tureckej produkcie?
Reakcia na: irizar #214:
Jazdenky z viedenskej MHD v stave, kde by už u nich nevyhovovali, ale u nás by boli brané ako nové vozy? 🤔
Reakcia na: JJ #213:
1,67 eura za kilometer. Tak to chcem vidiet, co sem za tie peniaze dotiahnu...
Reakcia na: TeBeCe #211:
Vieme, kto bol záujemcom XY?
Samozrejme, že máš pravdu 🙂
Reakcia na: Vlaran #207:
Tak to nie je nic nove, vacsina miest na SK zije v iluzii, ze MHD je obrovska ryza, za ktoru by dobreze nemali platit dopravcovia im...
Reakcia na: irizar #206:
Na Msú v RK majú pri daných podmienkach asi príliš optimistické očakávania, veď len keď si zoberieme cenu 12 nových busov s požadovanými informačnými systémami, 12m dlhé, 100% nízkopodlažné, tak len na tých ročných doplatkoch treba min. o 800 000 eur viac než počítajú. Nehovoriac, že ročný náklad na mzdy pri danom objeme bude len pri vodičoch ďalších min. 400 000 eur. Neviem, aké výnosy sú očakávané z tržieb, ale ešte som nepočítal ani phm, thp pracovníkov a čo ja viem čo ešte...
Reakcia na: Vlaran #204:
Ďakujem, tých prejazdov z prímesta tam však ešte stále zostalo, cca 12 spojov v "x" a 7 spojov "a".
V dnešnej rannej výprave zrejme boli všetky 3 ex LM.
Reakcia na: Author #202:
Dôvodov je viacero a majú svoju logiku, aj keď neviem, ktorý je hlavný.
V prípade uzatvorenia novej zmluvy na PAL so ŽSK nebudú môcť prímestské vozidlá vykonávať MHD.
Ďalším dôvodom je pravdepodobne požiadavka mesta na výpravu mestských vozidiel a s tým úzko súvisí aj zjednodušenie a transparentnosť preúčtovavania nákladov.
Aj ja mám otázku, ak poznáš odpoveď 🙂 Využívajú sa aj všetky 3 vozidlá preradené z LM?
Taktová doprava, prestupný systém, alebo platby platobnými kartami priamo vo vozidle
https://www.ruzomberok.sk/download_file_f.php?id=1197758
Vidím, že ranná výprava MHD v "c" sa zvýšila +1ks, vďaka čomu rannú posilu na 5ke už nerobí prejazd z prímesta, ale MHD vozidlo. Pôvodný CP sa tak rozpustil medzi o 1 viac turnusov.

Tuší niekto z domácich dôvod - privysoké úväzky týždňovkárov, alebo viac MHD vozidiel, resp. menej prímestských vozidiel?
Reakcia na: Dispecer #200:
Este pol roka do vyhlasenia obstaravania...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.