Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VýchodoSK šotouš #26266:
Úplne jednoducho, omylom som v roku 2024 nakopíroval pri výrobe grafiky čísla z nejakej zastávky z Budovateľskej.

Došla hotová samolepka a aby som ušetril čas a podnikové financie (vtedy tuším 3,30€ za samolepku), tak som tie čísla len prelepil.

Rovnako tak som musel prelepiť piktogram ruky na Vansovej, kde sa tiež vyskytol omylom.

Mea culpa.
Reply on: VýchodoSK šotouš #26266:
Tak, že ten, kto robil ten označník, sa pomýlil a nahádzal tam aj linky, ktoré tam nepatria. Totiž aj v budove DP pracujú len ľudia, aj oni sa môžu pomýliť. Podstatné ale je, že to je zakryté a tým pádom takmer úplne neviditeľné.

VýchodoSK šotouš

Zdravím, nemáte niekto viac informácií ako sa linky 30, 34 a 42 mohli ocitnúť na Veterinárnej Nemocnici (smer Bajkalská)?
Reply on: mhdboi #26264:
Možno skús čítať s porozumením, zistíš, že elektrobus to asi nebude…. 🙃
Reply on: Viko #26263:
no konecne... som zvedavy co to budu za vozy. pravdepodobne to budu ebn8/9.5, ns 12 a 18, ale mozu to byt aj eway 9.5, 12 a 18
Reply on: Makovka #26261:
Díky.
Reply on: draxter #26260:
Linka premávala len cez pracovný deň v rannej a popoludňajšej špičke.

Začiatkom 90-tych rokov v rannej špičke interval 10 minút, popoludní 15 minút.

V polovici 90-tych rokov v rannej špičke interval 15 minút, popoludní 30 minút.
Trolejbusová linka 30 jazdila ako často, bola skôr niečo ako 2, alebo skôr ako 1. Či special ako 7. Vďaka.
Reply on: VýchodoSK šotouš #26258:
To už dlhší čas, a kábel je odstrihnutý

VýchodoSK šotouš

412 už bez R&G panelu v zadnom článku

VýchodoSK šotouš

Reply on: Jur@j #26256:
Takže 709 naďalej ostáva u DPMP? Zaujímavé
398 počas posledných dvoch týždňov prišla o CVR Orlen.
Reply on: Pe Ha #26246:
L17 bola z trolejbusovej na autobusovú zmenená od 22.11.1992, teda v deň, keď začali trolejbusy jazdiť na Sekčov. Od rovnakého dňa prestala vykonávať zachádzky k Trojici, čím sa skrátil jej jazdný čas medzí Sídliskom III a Širpom.

Obratisko Trojica sa odvtedy využívalo len manipulačne - do roku 1996* pri výjazdoch a zaťahovaní trolejbusov medzi Sídliskom III a vozovňou, potom už len pri výlukách Hlavnej. V roku 1997 bola trolejová stopa obratiska Trojica daná do súčasného stavu, odpojila sa od súčasnej trate na Hlavnej a súčasne sa zniesla trať nad pešou zónou. Pri výlukách na Hlavnej otáčajúce trolejbusy pri Trojici museli prehadzovať zberače na oboch koncoch slučky manuálne, čo robieval na to vyčlenený pracovník (aby to nemuseli robiť vodiči a zdržovať tak premávku). Posledná výluka s točenim trolejbusov pri Trojici, ak sa dobre pamätám, bola v roku 2002.

* - vtedy bola obojsmerné vybudovaná stopa Sabinovská - Duklianska a kompletne zrekonštruovaná celá trolejová križovatka.
Reply on: Dom24Tr #26252:
Nikde nie je napísané, že to budú len historičáky DPMP. Logá sponzorov na spodku plagátu napovedia veľa...
Reply on: Alan381 #26251:
Jaj, takže to už 348 je konečne historičák? Mal som za to, že ešte stále je len záloha. Tak konečne sa DPMP prekonal...
Reply on: Dom24Tr #26250:
Šak 348 a 123 ne?
Reply on: Muche #26249:
Som fakt zvedavý, čo myslia tým „prehliadka historických vozidiel”. Nejak mi tam nesedí to možné číslo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.