 . Myslím, že nič nebráni výrobcovi, aby sa prihlásil do oboch prípadne aj viac kategórií, veď kĺbové vozy vychádzajú zo sólo vozov. Aspoň sa tak zvýši transparentnosť (korupcie a lobizmu je teraz všade dosť) pri výbere a v neposlednom rade aj možnosť presadenia sa iného výrobcu s možno lepším výrobkom.
 . Myslím, že nič nebráni výrobcovi, aby sa prihlásil do oboch prípadne aj viac kategórií, veď kĺbové vozy vychádzajú zo sólo vozov. Aspoň sa tak zvýši transparentnosť (korupcie a lobizmu je teraz všade dosť) pri výbere a v neposlednom rade aj možnosť presadenia sa iného výrobcu s možno lepším výrobkom.
						 
 
						 . A čo sa týka vypravovania cez víkend, tak určite by mala byť priorita vypravovanie vozidiel s čo najväčšou pohodlnosťou pre cestujúcich.
. A čo sa týka vypravovania cez víkend, tak určite by mala byť priorita vypravovanie vozidiel s čo najväčšou pohodlnosťou pre cestujúcich. Bavíme sa teda o spoľahlivosti jednotlivých vozidiel a či je správne, resp. vhodné, že sa na linky vypravujú aj staršie autobusy, ak má dopravca v danom období dostatok pojazdných novších nízkopodlažných autobusov.
 Bavíme sa teda o spoľahlivosti jednotlivých vozidiel a či je správne, resp. vhodné, že sa na linky vypravujú aj staršie autobusy, ak má dopravca v danom období dostatok pojazdných novších nízkopodlažných autobusov. 
						 
  BA SORky sú proste v dobrom stave.
 BA SORky sú proste v dobrom stave.  
 
						
rexino
Ja popravde obdivujem ľudí v podniku, že vedia zabezpečiť s tým čo majú kompletnú výpravu. Ale každý sa tu zhodneme, že táto situácia nikdy verejnú dopravu nespopularizuje. Karosy a Citelisky odviedli v Prešove dobrú robotu, ale už majú 15+ rokov a je to cítiť na poruchovosti aj na kvalite cestovania a určite nepatria na celodennú výpravu.